حمله گردان‌های القسام به تجمع نظامیان صهیونیست


حمله گردان‌های القسام به تجمع نظامیان صهیونیست

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) اعلام کردند که تجمع گروهی از نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده است.

گردان های شهید «عزالدین القسام » موفق شدند با خمپاره «TBG» و خمپاره ضد نفر، تجمع نظامیان صهیونیست را در منطقه «بلوک ج» در غرب شهر خان‌یونس هدف قرار دهند که در نتیجه این حمله، تعدادی از نظامیان کشته و شماری دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات طوفان الاقصی در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

«سرایاالقدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز دو روز پیش اعلام کرد که نظامیان صهیونیست در شهر «خان‌یونس» در جنوب نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده است.

پیشتر هم گردان‌های شهدا الاقصی وابسته به جنبش فتح اعلام کرد: مبارزان ما درگیری‌های شدیدی با نیروهای اشغالگر در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه دارند و آنها را با تیربار و راکت‌های ضدزره هدف قرار می دهند.

حمله گردان‌های القسام به تجمع نظامیان صهیونیست

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اخیرا با گلوله های «آر پی جی» دو تانک ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «مرکاوا» و یک بولدوزر این رژیم از نوع «D۹» را در جنوب غرب شهر خان‌یونس هدف قرار داد.

گردان‌های المجاهدین نیز پیشتر اعلام کرد: مبارزان ما با راکت‌های کوتاه برد تجمع نظامیان صهیونیست در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

براساس گزارش‌ها تاکنون افزون بر ۲۷ هزار فلسطینی بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسیده‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری