حماس ادعای جدید اسرائیل را رد کرد!


حماس ادعای جدید اسرائیل را رد کرد!

اقتصادنیوز: حماس تأکید کرد، ادعاهای اسرائیل درباره دستیابی به اسناد و منابع مالی حماس که آن را از طرف‌های خارجی دریافت کرده، مضحک و خنده‌دار است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ادعاهای رژیم اشغالگر اسرائیل درباره دستیابی به اسناد و پول‌های حماس که آن را از طرف‌های خارجی دریافت کرده، مضحک و خنده‌دار است. تبلیغ این داستان‌های تخیلی به عنوان دستاورد نشان‌دهنده سطح شکستی است که ارتش و دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابل پایداری ملت و مقاومت جسور ما به آن رسیده‌اند.

خبر مرتبط
افشاگری درباره شروط حماس در نشست پاریس + جزئیات

اقتصادنیوز : پس از تحویل پاسخ جنبش حماس به توافق پیشنهادی نشست پاریس، برخی منابع بخشی از جزئیات و شروط حماس را که در پاسخ آن به میانجیگران ارائه شده است، فاش کرده‌اند.

به گزارش النشره، در این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر هرگز در تبلیغ اکاذیب خود و قبولاندن آن به جهان که از جنایت‌هایش به تنگ آمده است، موفق نخواهد شد. این رژیمی است که به خاطر جنایت‌هایش در مقابل دیوان بین‌المللی دادگستری محاکمه خواهد شد.

خبر مرتبط
موساد در حال بررسی پاسخ حماس است

اقتصادنیوز : درپی تحویل پاسخ جنبش حماس به میانجیگران و ارسال آن برای اسرائیل ، دفتر نخست وزیری این رژیم اعلام کرد که درحال بررسی پاسخ حماس است.

تبلیغات رژیم صهیونیستی علیه حماس در حالی است که جنگ غزه همچنان ادامه دارد و نیروهای رژیم صهیونیستی همچنان با مقاومت شدید نیروهای فلسطینی در غزه روبرو هستند و این رژیم هنوز نتوانسته به اهداف خود در این جنگ دست یابد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین