آمریکا بر علیه چارلی چاپلین


آمریکا بر علیه چارلی چاپلین

مقدمه مترجم: تاکنون زندگی چارلی چاپلین، این بزرگ مرد سینما، بارها و بارها از دیدگاههای گوناگون مورد بررسی قرار گرفته و نظرات مختلفی در مورد وی داده شده است. اما در این کتاب برای نخستین بار از توطئه ای پرده برداشته می شود که به منظور رسوا ساختن...

مقدمه مترجم:
تاکنون زندگی چارلی چاپلین، این بزرگ مرد سینما، بارها و بارها از دیدگاههای گوناگون مورد بررسی قرار گرفته و نظرات مختلفی در مورد وی داده شده است. اما در این کتاب برای نخستین بار از توطئه ای پرده برداشته می شود که به منظور رسوا ساختن چاپلین طراحی شده و بوسیله سازمانهایی چون اف. بی. آی و سپس سیا به اجرا در آمد.
در دو بخش دیگر کتاب، دو گوشه ناشناخته نا گفتنی از حیات سینمایی چارلی چاپلین به شکلی مختصر مورد بررسی قرار گرفته و در آن تلاش گردیده تا بخش اندکی از ناگفته ها در مورد او بیان گردد .
سرانجام در بخش پایانی، شصت و شش فیلم نخست چارلی که پایه همه فیلمهای آینده او را تشکیل می دادند، به شکلی تصویری بررسی گشته و از هر فیلم او چند عکس به یاد ماندنی آورده شده است.
این کتاب تلاشی است در جهت شناساندن این هنرمند جاودان سینما به همه علاقمندانی که بارها فیلمهای او را در سینما دیده اند و با هر خنده، در دل به استعداد و هنر چاپلین آفرین گفته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شور و نشاط بهاری در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان