چرا نمی شود به ایران نمره قبولی داد؟ / یک جام و فقط یک نیمه بی نقص


چرا نمی شود به ایران نمره قبولی داد؟ / یک جام و فقط یک نیمه بی نقص

به گزارش رکنا، بعد از شکست کره جنوبی از اردن و حذف از جام ملت ها، خیلی ها تیم ملی ایران را شانس اول قهرمانی در این رقابت ها می دانستند چراکه به نظر این تیم از قطر و اردن تیم به مراتب بهتری...

به گزارش رکنا، بعد از شکست کره جنوبی از اردن و حذف از جام ملت ها، خیلی ها تیم ملی ایران را شانس اول قهرمانی در این رقابت ها می دانستند چراکه به نظر این تیم از قطر و اردن تیم به مراتب بهتری بود.

با این حال شاگردان امیرقلعه نویی در بازی شب گذشته برابر قطر در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند تا حسرت قهرمانی ایران در جام ملت ها 50 ساله شود.

اگرچه ایران در نیمه دوم بازی با قطر موقعیت های زیاد داشت اما نباید فراموش کرد که شاگردان قلعه نویی در طول بازی ها فقط یک نیمه بی نقص داشتند، نیمه دوم بازی با ژاپن که شاگردان نمایش فوق العاده ای داشتند و به جز این تیم ملی در سایر بازی ها عملکرد پرنوسانی داشت و در برخی از دقایق بازی کاملا توپ و میدان را به حریفانش واگذار کرده بود.

شاید به همین دلیل هم باشد که برخی از منتقدان اعتقاد دارند حق تیم ملی قهرمانی در جام ملت ها نبود چون این تیم در طول بازی ها نمایش پرنوسانی داشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند اگرچه شاگردان قلعه نویی برابر قطر بدشانس هم بودند که نتوانستند برنده از زمین خارج شوند.


چرا نمی شود به ایران نمره قبولی داد؟ / یک جام و فقط یک نیمه بی نقص

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا