تاریخ اکران انیمیشن‌های Toy Story 5 و Frozen 3 اعلام شد


تاریخ اکران انیمیشن‌های Toy Story 5 و Frozen 3 اعلام شد

انیمیشن‌های دیزنی اخیرا شرایط خوبی ندارند و در کنار بازخورد‌های منفی زیادی که کسب می‌کنند، فروش خوبی نیز ندارند.

اخبار مهم دیگری که در کنفرانس مالی اخیر دیزنی اعلام شدند، تاریخ اکران انیمیشن‌های فروزن ۳ (Frozen ۳) و داستان اسباب بازی ۵ (Toy Story ۵) هستند.

به گزارش ویجیاتو، متاسفانه قرار نیست به زودی شاهد پخش این دو انیمیشن بسیار مورد انتظار باشیم و Frozen ۳ و Toy Story ۵ تا سال ۲۰۲۶ اکران نخواهند شد. انیمیشن‌های دیزنی اخیرا شرایط خوبی ندارند و در کنار بازخورد‌های منفی زیادی که کسب می‌کنند، فروش خوبی نیز ندارند. به همین خاطر این شرکت اعلام کرده بود که قصد دارد به سراغ ساخت دنباله‌های بیشتر بروند.

شخصیت‌های انیمیشنی دیزنی

در حال حاضر دیزنی دو تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ (۲۹ خرداد ۱۴۰۵) و ۲۵ نوامبر ۲۰۲۶ (۴ آذر ۱۴۰۵) را برای اکران دو انیمیشن در نظر گرفته است. با این وجود هنوز فاصله زیادی با این دو تاریخ داریم و امکان تغییر و تاخیر آن‌ها وجود دارد. باید به این نکته اشاره کنیم که جنیفر لی (Jennifer Lee) برای کارگردانی فیلم سوم فروزن بازنخواهد گشت.

انیمیشن Toy Story ۵

دیزنی در کنفرانس خود از فیلم The Mandalorian Grogu و انیمیشن موانا ۲ نیز رونمایی کرده است. فیلم مندولورین در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۶ (۱ خرداد ۱۴۰۵) اکران می‌شود، ولی انیمیشن موانا در سال ۱۴۰۳ روی پرده سینما خواهد رفت. مهم‌ترین خبر کنفرانس مالی این شرکت را می‌توان سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری آن‌ها را در اپیک گیمز دانست که می‌تواند به پروژه‌ها و بازی‌های زیادی ختم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه