جشنواره «فرهنگسازی استفاده درست از گاز» در قزوین کلید خورد


جشنواره «فرهنگسازی استفاده درست از گاز» در قزوین کلید خورد

به گزارش رکنا ازقزوین، ؛ علی حجتی‌پور با بیان این مطلب افزود: طبق تفاهمنامه منعقد شده بین شرکت گاز با اداره کل آموزش و پرورش استان، شرکت گاز برگزاری «جشنواره فرهنگسازی استفاده درست از گاز» را...

به گزارش رکنا ازقزوین، ؛ علی حجتی‌پور با بیان این مطلب افزود: طبق تفاهمنامه منعقد شده بین شرکت گاز با اداره کل آموزش و پرورش استان، شرکت گاز برگزاری «جشنواره فرهنگسازی استفاده درست از گاز» را برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در سراسر استان در دستور کار خود قرار داده که برگزاری آن از امروز آفاز شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را انتقال مفاهیم مرتبط با مصرف صحیح، ایمن و بهینه گاز طبیعی به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی برشمرد و افزود: مفاهیم فرهنگی این جشنواره از طریق گروه‌های نمایشی، عروسکی و تئاتر و به زبان کودکان به آنها انتقال داده خواهد شد.

جشنواره «فرهنگسازی استفاده درست از گاز» در قزوین کلید خورد

حجتی‌پور تأکید کرد: جشنواره فرهنگسازی استفاده درست گاز طبیعی، 6 هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی در سراسر استان را دربرمی‌گیرد و اعتقاد داریم این اقدام یک سرمایه‌گذاری بزرگ فرهنگی در زمینه مصرف درست گاز است که برای نسل بعدی و شهروندان دهه‌های بعدی جامعه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین گفت: توزیع دفاتر نقاشی و مداد تراش های کلاه ایمنی در مدارس مقطع ابتدایی استان و برگزاری مسابقه نقاشی بین دانش‌آموزان این مقطع از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

حجتی‌پور اذعان داشت: نقاشی، داستان‌نویسی، شعر، خاطره نویسی و نامه‌ای برای آیندگان موضوعات مسابقه نقاشی است و دانش‌آموزان از 18 بهمن تا 13 اسفند ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش و روبیکا به نشانی jashngas@ ارسال کنند.

به گفته وی اختتامیه این جشنواره اسفند ماه و پس از داوری آثار برگزار شده و نفرات برتر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

لیلا بیگدلی/قزوین


جشنواره «فرهنگسازی استفاده درست از گاز» در قزوین کلید خورد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید