تیراندازی وحشت آور مرد مسلح در شاهین شهر / پایان به وحشت آفرینی پایان داد


تیراندازی وحشت آور مرد مسلح در شاهین شهر / پایان به وحشت آفرینی پایان داد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ حجت فرهادی اظهار داشت: نیمه شب 4 بهمن ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی محلات سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ حجت فرهادی اظهار داشت: نیمه شب 4 بهمن ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی محلات سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در بررسی اولیه ماموران انتظامی مشخص شد فردی به دلیل اختلافات قبلی به درب منزل یکی از شهروندان تیراندازی و به سرعت از محل متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهارداشت: با توجه به حساسیت موضوع اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز و در نهایت با تلاش مأموران انتظامی محل اختفاء وی در یکی از محلات شهر اصفهان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ فرهادی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در بازرسی از مخفیگاه متهم و تحویل وی به مرجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطع و قانونی با مخلان امنیت و آرامش عمومی تأکید و از شهروندان خواست اختلافات خود را با دیگران تنها از طریق قانونی بر طرف و از هرگونه تسویه حساب شخصی خودداری کنند.

اصفهان/ بهمن راعی


تیراندازی وحشت آور مرد مسلح در شاهین شهر / پایان به وحشت آفرینی پایان داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!