درخواست فرهاد مجیدی از هواداران تیمش


درخواست فرهاد مجیدی از هواداران تیمش

سرمربی اتحاد کلباء از هواداران تیمش درخواست کرد که برای بازی امروز به استادیوم بیایند.

دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی، امروز میان تیم‌های اتحاد کلباء و العین برگزار می‌شود. شاگردان مجیدی در مسابقه رفت میزبان بوده و در پی کسب پیروزی در این مسابقه هستند.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی گفته بود:زمان استراحت خوبی برای تیم وجود داشت که در طی آن توانستیم روی برخی از جنبه‌ها تمرکز کنیم و برای بهبود آنها کار کنیم.

او ادامه داد: اردوی داخلی برگزار کردیم و کمپ داخلی داشتیم و اوضاع مثبت بود. چند بازی دوستانه انجام دادیم که برای تیم خوب بود.

درخواست فرهاد مجیدی از هواداران تیمش

مجیدی درخصوص این تورنمنت نیز گفت: مسابقات جام بانک اسلامی ابوظبی و مسابقات جام رئیس جمهور را جزء اولویت‌های تیم می‌دانیم و این رقابت‌ها برای ما بسیار مهم تلقی می‌شود که از طریق آن برای رسیدن به بالاترین مرحله ممکن تلاش می‌کنیم.

سرمربی کلباء اضافه کرد: می‌دانیم با تیم قدرتمندی روبرو خواهیم شد که یکی از بهترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود اما ما هم شانس داریم به فینال برسیم.

او اضافه کرد: بازی سختی خواهد بود ولی با تمرکز و بلندپروازی برای پیروزی وارد زمین مسابقه خواهیم شد.

مجیدی در پایان با دعوت از هواداران به استادیوم اضافه کرد: امیدوارم مردم شهرستان کلباء و هواداران تیم در استادیوم حضور داشته باشند و تیم را تشویق کنند زیرا حضور آنها پشتوانه بزرگی برای بازیکنان است و به آنها انگیزه زیادی در زمین می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر گمشده یسنا کیست و آخرین وضعیت گم شدنش چیست؟