احمدی نژاد به دنبال معان اولی دولت آینده است ؟!


احمدی نژاد به دنبال معان اولی دولت آینده است ؟!

بخشی از گفت و گوی خبرآنلاین با حجت الاسلام عباس امیری فر که روزگاری به عنوان مشاور فرهنگی دولت محمود احمدی نژاد حضور داشت و سپس راهش را ازدولت او جدا کرد را بخوانید : دبیرکل جامعه وعاظ...

بخشی از گفت و گوی خبرآنلاین با حجت الاسلام عباس امیری فر که روزگاری به عنوان مشاور فرهنگی دولت محمود احمدی نژاد حضور داشت و سپس راهش را ازدولت او جدا کرد را بخوانید :

دبیرکل جامعه وعاظ ولایی گفت: تلاش‌های احمدی نژاد برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۴ است.

عباس امیری فر افزود : شرایط اقتصادی هم به‌گونه‌ای است که تصور و حتی توهم او( احمدی نژاد) این است که دولت زمین خورده و موفق به مهار تورم و گرانی نیست؛ سپس نظام مجبور می‌شود پشت او بایستد. توهمی که تحقق آن بسیار است چرا که نظام دیگر به او اعتماد نمی‌کند.

وی تاکید کرد: او (احمدی نژاد ) دیگر دنبال مشایی و بقایی نیست و به دنبال‌ شخصیت‌های جدیدی مثل آقای بیگی، دکتر الهام، شیخ‌الاسلام و سید حسن موسوی است‌.

امیری فر گفت: ممکن است یک تعدادی هم وارد انتخابات شوند که اگر خودش رد صلاحیت شد و یارانش رای آوردند، در کسوت معاون اولی کار کرده و خودش را از صحنه سیاسی محو نکند. آمدن وی در انتخابات ۱۴۰۴ و ردصلاحیت او از سوی شورای نگهبان قطعی است.

دبیرکل جامعه وعاظ ولایی گفت: احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند. او معمولا زودتر از موعد مقرر وارد صحنه می‌شود و مشخصا که می‌خواهد به عنوان کاندیدای اصلی ریاست‌جمهوری فعالیت خود را علنی کند.


احمدی نژاد به دنبال معان اولی دولت آینده است ؟!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سرلشکر سلامی به محل سانحه بالگرد رئیس‌جمهور رفت