خاطره حاتمی، آشا محرابی و سوسن پرور، رسما کولاک کردند! + فیلم های هوش پرانشان را ببینید


خاطره حاتمی، آشا محرابی و سوسن پرور، رسما کولاک کردند! + فیلم های هوش پرانشان را ببینید

خاطره حاتمی، آشا محرابی و سوسن پرور ، رسما کولاک کردند! این روزها ویدئویی از سه بازیگر زن سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود که حسابی مورد توجه قرار...

خاطره حاتمی، آشا محرابی و سوسن پرور ، رسما کولاک کردند!

این روزها ویدئویی از سه بازیگر زن سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود که حسابی مورد توجه قرار گرفته و ویرال شده است. در مطلب زیر به حواشی پیرامون این سه بازیگر خانم را پرداخته‌ایم.

برترین‌ها: این روزها ویدئویی از سه بازیگر زن سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود که حسابی مورد توجه قرار گرفته و ویرال شده است. در مطلب زیر به حواشی پیرامون این سه بازیگر خانم را پرداخته‌ایم.

توقعاتم از آدم‌ها صفر است!

« آشا محرابی »، بازیگر سینما و تلویزیون در یک گفت‌و‌گو که بخشی از آن در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است، می‌گوید: «توقعاتم از دیگران صفر است و انتظاراتم را از آدم‌ها به شدت پایین آوردم. نمی‌خواهم غیر از این باشد. نمی‌خواهم کسی برای من کاری انجام دهد. این طوری راحت‌تر هستم». این صحبت های اشا محرابی با واکنش های متفاوتی مواجه شد.

الناز علوی، متخصص روان‌شناسی در قالب یک رشته توئیت در واکنش به صحبت‌های آشا محرابی نوشت:

خانم آشا محرابی! داشتن توقع و انتظارات بی‌جا از دیگران تنها زندگی یک نفر را سخت و غیرقابل تحمل می‌کند و آن یک نفر همان کسی است که این توقعات بی‌جا را دارد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در رابطه دوستانه، فامیلی یا عاطفی، با توقعاتی از طرف مقابل رو‌به‌رو شده‌اید که به نظرتان منطقی نبوده است. البته میان انتظار و توقع بجا و بی‌جا مرزی وجود دارد. احتمالا شما اکنون در این فکر هستید که چگونه رابطه خود را قطع کنید. ما نه فکر شما را خوانده‌ایم و نه علم غیب می‌دانیم، فقط می‌دانیم توقع و انتظارات بی‌جا آدم‌ها را از یکدیگر دور می‌کند.

وقتی پشت پرده زندگی رضا عطاران لو می‌رود!

حرف‌های سوسن پرور، درباره زندگی شخصی رضا عطاران هم آن جنس ویدئوهایی بود که در فضای مجازی فراگیر شد و بازخورد داشت.

سوسن پرور در مورد رضا عطاران گفته بود: «رضا عطاران کاملا از این شرایط برخوردار است که لاکچری زندگی کند و نمی‌کند، به خاطر این‌که موقعیت دیدن را از دست ندهد. عطاران هنوز هم ماشین ندارد و هنوز هم به بازار تهران می‌رود و از آن‌جا کلاه می‌خرد. عطاران خودش را قایم نمی‌کند.

رپ‌خوانی بازیگری که کراش بچگی خیلی‌هاست!

خاطره حاتمی در مصاحبه جدیدش با جملات هگل ترانه و بیت رپ درست می کند و رپ می خواند. او در این مصاحبه از تجربه مرگ لحظه ای خود سخن گفته بود که به شدت در فضای مجازی وایرال شد.

دلیل بازتاب گسترده این اقدام خاطره حاتمی این است که وقتی فعالیت زنان در حوزه خوانندگی و نوازندگی ممنوع است و با آن به مخالفت جدی می‌شود انتشار ویدئویی از تابوشکنی این بازیگر خانم و ورودش به عرصه موسیقی آن هم از موسیقی رپ خبرساز شده و واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشته است.

خاطره حاتمی بازیگر سینما‌ و تلویزیون در ادامه این مصاحبه جنجالی گفته بود: خیلی‌ها پیام می‌دهند و می‌گویند تو کراش بچگی ما بودی! مرگ را برای لحظاتی تجربه کرده که اصلا هم ترسناک نیست و برایم عادی است .


خاطره حاتمی، آشا محرابی و سوسن پرور، رسما کولاک کردند! + فیلم های هوش پرانشان را ببینید

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین