پیش بینی بورس سه شنبه 23 بهمن 1402


پیش بینی بورس سه شنبه 23 بهمن 1402

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است. بورس سه شنبه صعود می کند؟

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ با ۲ هزار و ۷۹ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۰۵ واحد ایستاد.

بورس سه شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ به کدام سو می رود؟

شاخص هم وزن با یک هزار و ۱۶۰ واحد افزایش به ۷۳۹ هزار و ۸۱۵ واحد رسید. نمادهای «شپنا، فملی و تاپیکو» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «قاسمین و سدشت» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

شاخص فرابورس هم در پایان معاملات امروز با ۲۳ واحد کاهش به ۲۵ هزار و ۴۳۹ واحد رسید. نمادهای «آریا، وسپهر و فزر» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بورس فردا

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در اولین روز بورسی هفته جاری یعنی روز شنبه ۲۱ بهمن ماه با ۲ هزار و ۷۹ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۰۵ واحد ایستاد. و منفی شدن شاخص فرابورس امکان صعود بورس روز سه شنبه دور از انتظار نیست، البته ممکن است دوباره به سمت ریزش میل داشته باشد،چون همانطور که سابقه بورس طی روزهای اخیر نشان می دهد ناگهان تغییر مسیر می دهد، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بورس روند اوج را در پیش خواهد گرفت یا سقوط؟. آیا بورس فردا سه شنبه ۲۱ بهمن ماه پرواز می کند؟

همانطور که پیش تر گفته ایم بورس به طور کامل قابل پیش بینی نیست، و اخبار متفاوت می تواند بر این شاخص تاثیر بگذارد.

بورس سه شنبه چه می شود؟ بورس سه شنبه به سمت اوج می رود یا سقوط؟ با این رفتار دوگانه بورس به سمت سقوط پیش می رود یا صعود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس