ورود سامانه بارشی به کشور


ورود سامانه بارشی به کشور

به گزارش رکنا، کبری رفیعی از ورود سامانه بارشی جدید در روز ۲۲ بهمن ماه خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از جنوب غرب وارد کشور می‌شود و برای استان‌های ایلام، خوزستان، بوشهر، غرب هرمزگان، چهار...

به گزارش رکنا، کبری رفیعی از ورود سامانه بارشی جدید در روز ۲۲ بهمن ماه خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از جنوب غرب وارد کشور می‌شود و برای استان‌های ایلام، خوزستان، بوشهر، غرب هرمزگان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و لرستان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: این وضعیت در روز دو شنبه برای استان فارس، بوشهر، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب غرب کرمان را پوشش می‌دهد و روز سه شنبه شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود که به‌تدریج این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

رفیعی با بیان اینکه روز چهارشنبه جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم می‌شود، یادآور شد: آب‌های جنوب کشور برای روز یکشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود. وی با اشاره به وضعیت جوی امروز استان تهران گفت: در برخی نقاط استان غبار محلی وجود دارد و بیشینه دمای امروز تهران ۱۶ درجه بالای صفر است.


ورود سامانه بارشی به کشور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!