قتل زن 18ساله با چاقوی سلاخی!/ قاتل که بود!؟+عکس


قتل زن 18ساله با چاقوی سلاخی!/ قاتل که بود!؟+عکس

به گزارش رکنا، مرد جوانی در یک جنایت هولناک شنبه گذشته درخیابان طبرسی شمالی 56مشهد هنگامی لو رفت که نزدیکان زن18ساله تبعه خارجی،با پیکر غرق در خون وی مواجه شدند و بلافاصله با...

به گزارش رکنا، مرد جوانی در یک جنایت هولناک شنبه گذشته درخیابان طبرسی شمالی 56مشهد هنگامی لو رفت که نزدیکان زن18ساله تبعه خارجی،با پیکر غرق در خون وی مواجه شدند و بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفتند اما زینب-م درمرکز درمانی شهید هاشمی نژاد مشهد به کام مرگ فرو رفت و بدین ترتیب گروهی از عوامل انتظامی کلانتری طبرسی شمالی با دستورات تلفنی قاضی ویژه قتل ، عازم محل وقوع جنایت شدند چرا که بررسی های مقدماتی از نزاع خانوادگی و فرار همسر مقتول حکایت داشت.

به همین دلیل قاضی محمودعارفی راد از نیروهای انتظامی خواست محل جنایت را زیر چتر اطلاعاتی قرار دهند.هنوز ساعتی از این ماجرای تکان دهنده نگذشته بودکه ضارب23 ساله دوباره با تصور زنده بودن همسرش به صحنه جنایت بازگشت و درحالی دستگیر شد که نزدیکانش در منزل حضور داشتند.

درهمین حال قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد پس از انجام تحقیقات مقدماتی در مرکز درمانی عازم کلانتری طبرسی شمالی شد و به تحقیق از ضارب بی رحم پرداخت. وی درحالی که سعی می کرد با پراکنده گویی خود را از مخمصه سوالات قضایی برهاند، انگیزه خود از ارتکاب این جنایت وحشتناک با کارد سلاخی را سوءظن ذکر کرد و مدعی شد دوباره به منزل بازگشته است تا اگر همسرش زنده بود او را به قتل برساند!

گزارش به دست رسیده حاکی از آن است که در ادامه تحقیقات،متهم به قتل در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت و بررسی های تخصصی با نظارت مستقیم سرهنگ احمد نگهبان(رئیس پلیس مشهد)برای ریشه یابی این حادثه هولناک آغاز شد.


قتل زن 18ساله با چاقوی سلاخی!/ قاتل که بود!؟+عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه