کشته شدن بیش از 11 نظامی صهیونیست در خان یونس


کشته شدن بیش از 11 نظامی صهیونیست در خان یونس

منابعی از کشته شدن بیش از ۱۱ نظامی ارتش صهیونیستی طی کمین نیرو‌های مقاومت در خان یونس خبر دادند.

کشته شدن بیش از 11 نظامی صهیونیست در خان یونس

به گزارش راهبرد معاصر. منابع رسانه‌ای صهیونیستی گزارش دادند که ارتش اشغالگر در معرض کمین‌هایی بزرگ و دقیق از سوی مقاومت فلسطین در خان یونس در جنوب نوار غزه قرار گرفت که منجر به کشته شدن بیش از ۱۱ سرباز شد.

براساس گزارش الجزیره، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم پس از قرار گرفتن در معرض کمین بسیار بزرگ در خان یونس، در زمانی که درگیری‌ها بین مقاومت فلسطین و نیرو‌های اشغالگر در نوار غزه ادامه داشت، از وضعیت دشواری رنج می‌برد.

این منبع با بیان اینکه این رویداد جدی امنیتی یک کمین علیه ارتش صهیونیستی در جنوب خان یونس بود، اعلام کرد که ارتش اشغالگر ممکن است ساعاتی بعد در مورد آنچه در خان یونس رخ داده است، توضیح دهد. رسانه‌های صهیونیستی نیز از سویی دیگر می‌گویند: این رویداد امنیتی در جنوب شرقی خان یونس در قالب یک کمین بزرگ رخ داد و انتقال کشته‌ها و مجروحان ساعت‌ها طول کشید.

شایان ذکر است که گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) عملیات را در ۲۲ ژانویه در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه انجام دادند که در آن ۲۱ افسر و سرباز صهیونیست که قصد تخریب خانه‌های مردم غزه را داشتند، کشته شدند./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی