تیم جدید سعید عزت‌اللهی مشخص شد


تیم جدید سعید عزت‌اللهی مشخص شد

سعید عزت‌اللهی یک هفته پیش از شب تلخ تیم ملی مقابل ژاپن گفت: بعد از بازی با ژاپن که بچه‌ها با غیرت کار کردند و باعث شادی و حس غرور در مردم شوند تا صبح از خوشحالی خوابمان نبرد.

سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش ایرانی تیم وایله در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره عملکرد تیم ملی و آینده‌اش در فوتبال باشگاهی صحبت کرد.

عزت‌اللهی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: بعد از ۴۵ روز که در آن هم لحظات خوشی داشتیم و هم لحظات سخت، خودمان این انتظار را داشتیم که در نهایت اشک‌مان، اشک شوق بعد از قهرمانی باشد اما نمی‌توانیم با تقدیر بجگنیم و تقدیر ما هم این بود. امیدوارم این شکست حداقل بتواند زمینه‌ساز پیروزی شود که قطعا لایق مردم ایران است. واقعا لحظات سختی، مخصوصا برای من بود. بعد از بازی با ژاپن که کمتر کسی فکر می‌کرد که بچه‌ها با غیرت کار کردند و باعث شادی و حس غرور در مردم شوند تا صبح از خوشحالی خوابمان نبرد. این حس خیلی خوبی بود. ولی آنطور که دوست داشتیم نشد. اما چیزی که دوست دارم مردم بدانند این خواهد بود که واقعا تمام اعضای تیم ملی در این ۴۵ روز مثل یک خانواده در کنار هم بودیم و با تمام وجودمان تلاش کردیم.

عزت‌اللهی همچنین درباره برنامه بازی‌های جام ملتهای آسیا هم بیان کرد: اولین بار بود که در یک تورنمنت بزرگ به یک تیم در مراحل حذفی کمتر از ۷۲ ساعت فرصت می‌دهند. جایی که هم فشار روانی هست و هم فشار جسمی. محصوصا اگر بازی به ۱۲۰ دقیقه کشیده شود که می‌تواند حتی باعث آسیب‌دیدگی بازیکنان شود. ما همه این فشارها را تحمل کردیم که تا آن لحظه باشکوه و آن حس غرور بعد از بازی ژاپن را به مردم هدیه بدهیم. ولی در بازی با قطر بخت با ما یار نبود.

تیم جدید سعید عزت‌اللهی مشخص شد

وی همچنین در رابطه با شایعه انتقالش به باشگاه الاهلی امارات گفت: من فعلا در تعطیلات هستم و فردا به تمرینات وایله اضافه می‌شوم. پیشنهاداتی دریافت کرده‌ام اما من تا آخر فصل با این تیم قرارداد دارم و اگر تا ۲ روز آینده رضایت‌نامه‌ام را از این تیم دریافت کنم به امارات می‌رم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی