فوری/ یک ابلاغیه مهم درباره بخشودگی جرایم مالیاتی


فوری/ یک ابلاغیه مهم درباره بخشودگی جرایم مالیاتی

سازمان امور مالیاتی بر استفاده از ظرفیت حداکثری بخشودگی جرایم قابل بخشش و همچنین درآمدی نبودن کلیه واریزی‌ها به حساب مودیان تاکید شده است.

سازمان امور مالیاتی کشور در راستای حل و فصل موضوعات و مشکلات مطرح شده در میزهای خدمت مالیاتی از سوی مودیان طی بخشنامه ای به مدیران کل امور مالیاتی سراسر کشور موضوع استفاده از ظرفیت حداکثری بخشودگی جرایم قابل بخشش را به واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ نموده است.

بر اساس این بخشنامه، به مدیران کل امور مالیاتی اختیار تام داده شده تا با استفاده حداکثری از ظرفیت بخشودگی جرایم قابل بخشش به استثنای موارد خاص و قانونی جهت نهایی کردن پرونده مالیاتی مودیان کوچک و خرد اقدام نمایند

براساس ابلاغ رئیس کل سازمان امور مالیاتی، ​ادارات کل امور مالیاتی باید از اقدامات اجرایی تا زمان تعیین تکلیف و صدور رای قطعی هیات حل اختلاف مالیاتی، درصورت عدم تمکین مودی به اوراق قطعی صادره و تقاضای اعتراض و شکایت وی خودداری کنند.

همچنین در بند دیگری از این بخشنامه تاکید شده است: هر واریزی مشمول مالیات نیست و اگر اسناد و مدارک متقن در این زمینه وجود داشته باشد، در رسیدگی های مالیاتی پذیرفته شود.

فوری/ یک ابلاغیه مهم درباره بخشودگی جرایم مالیاتی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه