غافلگیری دزدان خودروهای شرق تهران + جزییات


غافلگیری دزدان خودروهای شرق تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت محتویات خودرو های سواری در محدوده خیابان 17 شهریور تهران، پیگیری...

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت محتویات خودرو های سواری در محدوده خیابان 17 شهریور تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 159 این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان پس از سرقت محتویات خودرو شهروندان اقدام به فروش برخی اموال مسروقه در سایت فروش اینترنتی به فروش می رسانند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی ، در نهایت در 24 بهمن ماه هویت متهمان را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری 2 نفر از متهمان شده و از متهمان 3 عدد کامپیوتر خودرو کشف گردید.

وی گفت: ماموران پلیس در بازجویی از متهمان موفق به شناسایی مخفیگاه مالخر اموال مسروقه شدند و بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهش دستگیر کرده و در بررسی از محل تعدادی کامپیوتر خودرو، باطری خودرو، ضبط و باند سرقتی مجموعا به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به 20 فقره سرقت محتویات خودرو و مالخری اموال مسروقه در محدوده شرق تهران اعتراف کردند.

سرهنگ قاسم پور در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری 159 بیسیم قرار دارد.


غافلگیری دزدان خودروهای شرق تهران + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!