جزئیات حمله هکر‌ها به سایت و سامانه‌های داخلی مجلس


جزئیات حمله هکر‌ها به سایت و سامانه‌های داخلی مجلس

«با توجه به اینکه پیش از این بنا بوده تا مجلس در روز سه شنبه جلسه علنی داشته باشد لذا برنامه هکر‌ها بر این بوده تا با حمله سایبری به مجلس در روز برگزاری جلسه علنی کار صحن مجلس را مختل کنند، این حمله سایبری در روز سه شنبه انجام شده است.»

نماینده ملایر گفت: برنامه کاری جلسات صحن در هفته جاری تغییر کرد و اولین جلسه هفته جاری امروز چهارشنبه برگزار شد، اما هکر‌ها نتوانستند زمان حمله سایبری خود را به سایت مجلس تغییر دهند.

به گزارش ایرنا، هادی بیگی نژاد عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیر علنی امروز مجلس حمله هکری به سایت مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه مطرح شد که طبق بررسی‌های انجام شده برنامه ریزی‌ها برای حمله سایبری به سایت مجلس از مدت‌ها قبل انجام شده و فرد یا افرادی در داخل کشور که در سیستم مجلس نفوذ داشته اند و از جزییات کار در سیستم مجلس مطلع بوده اند در این حمله سایبری نقش مؤثر داشته اند.

وی افزود: در این جلسه مطرح شد که این حمله سایبری توسط منافقین داخلی انجام شده است.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پیش از این بنا بوده تا مجلس در روز سه شنبه جلسه علنی داشته باشد لذا برنامه هکر‌ها بر این بوده تا با حمله سایبری به مجلس در روز برگزاری جلسه علنی کار صحن مجلس را مختل کنند، این حمله سایبری در روز سه شنبه انجام شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ادامه کار برنامه کاری جلسات صحن در هفته جاری تغییر کرد و اولین جلسه هفته جاری امروز چهارشنبه برگزار شد، اما هکر‌ها نتوانستند زمان حمله سایبری خود را به سایت مجلس تغییر دهند و این حمله سایبری در روز سه شنبه انجام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی