ظرفیت فروش اسکای ول ET5 تکمیل شد


ظرفیت فروش اسکای ول ET5 تکمیل شد

شرکت نبکا شب گذشته طرح فروش نقدی اسکای‌ول ET5، کراس اوور تمام برقی مونتاژی خود را از طریق سایت این شرکت به عرضه گذاشت. این طرح ویژه نوروز بود و قرار است خودروها پیش از شروع ایام نوروز به خریداران تحویل داده شوند. با این حال، در...

شرکت نبکا شب گذشته طرح فروش نقدی اسکای‌ول ET5، کراس اوور تمام برقی مونتاژی خود را از طریق سایت این شرکت به عرضه گذاشت. این طرح ویژه نوروز بود و قرار است خودروها پیش از شروع ایام نوروز به خریداران تحویل داده شوند. با این حال، در کمتر از نصف روز، تمام ظرفیت فروش این خودرو به پایان رسید و کل خودروهای موجود به فروش رسیدند.

نبکا در این طرح فروش نقدی، قیمت اسکای‌ول ET5 را حدود دو میلیارد و صد و بیست و سه میلیون تومان اعلام کرده بود. پرداخت این مبلغ در دو مرحله و در زمان ثبت‌نام انجام می‌شد و قرار بود خودروها پس از بیست روز کاری به مشتریان تحویل داده شوند.

اسکای‌ول ET5 در چهار رنگ سفید صدفی، مشکی متالیک، سورمه‌ای متالیک و بادمجانی متالیک و به عنوان مدل سال ۱۴۰۲ به فروش می‌رسید. در این طرح فروش نقدی، نبکا هیچ سود مشارکت یا انصرافی را لحاظ نکرده بود، اما در صورت تاخیر در پرداخت، جریمه‌ای معادل ۲.۵ درصد به صورت ماهانه به خریدار تعلق می‌گرفت. قیمت اعلام شده برای این خودرو بدون احتساب هزینه‌های جانبی مانند بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره‌گذاری و دیگر هزینه‌های مربوطه بود که قرار بود در زمان تحویل خودرو و بر اساس تعرفه‌های سال ۱۴۰۲ از خریداران دریافت شود.

ظرفیت فروش اسکای ول ET5 تکمیل شداسکای ول ET5

نگاهی به مشخصات اسکای ول ET5

نبکا اسکای ول ET5 نخستین محصول مونتاژی برند نبکا است. این کراس اوور تمام برقی از ظاهری جذاب و مدرن برخوردار بوده و سطح امکانات و تجهیزات بالایی را ارائه می دهد. وجود شش عدد کیسه هوای ایمنی به همراه سیستم های متنوع کنترل پایداری و سیستم های کمک راننده، رانندگی با این خودروی شیک و بی صدا را به تجربه ای ایمن و لذت بخش تبدیل می کند.

اسکای ول ET5 دارای یک پیشرانه الکتریکی روی محور جلو است که توانایی تولید 204 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور را دارد. سیستم گیربکس تک مرحله ای این خودرو وظیفه انتقال نیرو از موتور را بر عهده دارد. به لطف این قوای محرکه، اسکایول ET5 می تواند در زمان 9.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

باتری به کار رفته در این خودروی الکتریکی دارای ظرفیت 72 کیلووات ساعت بوده که در صورت شارژ کامل، امکان پیمایش 400 کیلومتر را فراهم می آورد. این باتری با فناوری شارژ سریع سازگار بوده و در عرض 35 دقیقه می تواند تا 80 درصد شارژ شود. بخشی از انرژی شارژ باتری نیز از طریق سیستم ترمز احیاشونده قابل تامین است.

ظرفیت فروش اسکای ول ET5 تکمیل شدفضای داخلی اسکای ول ET5

گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کدام بهتر است؟ کرمان موتور KMC A5 فیدلیتی پرایم کی‌ام‌سی X5 و ام‌وی‌ام X55