آمار شهدای فلسطینی طی 24 ساعت گذشته


آمار شهدای فلسطینی طی 24 ساعت گذشته

وزارت بهداشت غزه از شهادت ۱۰۳ فلسطینی و زخمی شدن ۱۴۵ نفر دیگر در حمله‌های ۲۴ ساعت گذشته صهیونیست‌ها خبر داد.

آمار شهدای فلسطینی طی 24 ساعت گذشته

به گزارش راهبرد معاصر، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در جنایات ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی مجموعاً ۱۱ کشتار ضد خانواده‌ها و شهروندان نوار غزه انجام شده که در نتیجه این حملات ۱۰۳ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴۵ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

این بیانیه تاکید می‌کند که پیکر تعدادی از شهدای فلسطینی در زیر آوارهای ساختمان‌ها یا در مسیرهای مواصلاتی رها شده و اشغالگران صهیونیست اجازه دسترسی نیروهای امدادی و دفاع مدنی برای تدفین آنها را نمی دهد.

به این ترتیب تعداد شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه از ۷ اکتبر تاکنون به عدد۲۸۵۷۶ فلسطینی رسیده و آمار مجروحان این حملات نیز بالغ بر ۶۸۲۹۱ نفر است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه شرق دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند. ارتش رژیم صهیونیستی شرق اردوگاه المغازی را نیز گلوله باران کرد. منازل مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز شاهد حمله‌های بامدادی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده است. همزمان با این حمله‌ها توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شرق شهر غزه را هدف قرار داد.

خبرنگار شبکه المیادین مستقر در نوار غزه در گزارشی تاکید کرد که هلی کوپترهای ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه القراره واقع در شمال شرق خان یونس به سمت شهروندان فلسطینی تیراندازی کرده است.

همزمان با حمله‌های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه مرکز و غرب خان یونس عناصر ارتش رژیم صهیونیستی نیز اقدام به تیراندازی‌های گسترده کردند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خوشمزه‌های مضر را با نوشابه نخورید!