آخرین وضعیت مدافع پرسپولیس


آخرین وضعیت مدافع پرسپولیس

مدافع تیم پرسپولیس با پیشنهاد جالب توجهی از تیم‌های شرق آسیا مواجه شده است.

آخرین وضعیت مدافع پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر؛ وحدت هنانوف مدافع ۲۳ ساله و تاجیکستانی در پاییز سال ۱۴۰۰ بعد از درخشش در ترکیب استقلال دوشنبه در لیگ قهرمانان آسیا و صعود با این تیم به دور حذفی این رقابت مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت تا راهی این تیم شد تا لباس قرمزها را برتن کند.

این مدافع حالا بعد از دو سال حضور در این تیم و بعد از درخشش در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در ترکیب تیم ملی تاجیکستان، حالا مورد توجه برخی از باشگاه شرق آسیایی از جمله باشگاه اف سی سئول کره جنوبی قرار گرفته است. این باشگاه کره‌ای با ارسال نامه‌ای به صورت رسمی خواستار این مهاجم تاجیکی سرخ‌پوشان شده است. با توجه به مبلغ پیشنهاد، وضعیت پرسپولیسی‌ها و پر بودن لیست این تیم این موضوع مورد توجه مدیریت باشگاه قرار گرفته و شاید این بازیکن به زودی از جمع سرخ‌پوشان جدا شود و راهی فوتبال شرق آسیا شود.

با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد تصمیم‌گیری در خصوص حضور یا جدایی این مدافع ۲۳ ساله به بعد از بازی حساس پرسپولیس و آلومینیوم اراک موکول شده است و باشگاه بعد از این دیدار در مورد این مدافع جوان خود تصمیم‌گیری خواهد کرد. به نظر می‌رسد جدایی این بازیکن تاجیکستانی از جمع سرخ‌پوشان محتمل باشد.

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس فردا از ساعت ۱۷:۱۵ در شهر اراک برگزار می‌شود./ ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق