تایر را با گارانتی بخرید


تایر را با گارانتی بخرید

مقدمهگارانتی لاستیک خودروی شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لاستیک های سالم و با کیفیت می‌توانند به رانندگی شما ایمنی و لذت بیشتری ببخشند. اما در بعضی موارد، ممکن است لاستیک ها دچار خسارت شوند.بنابراین، در این مقاله به شرایط...

مقدمه

گارانتی لاستیک خودروی شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لاستیک های سالم و با کیفیت می‌توانند به رانندگی شما ایمنی و لذت بیشتری ببخشند. اما در بعضی موارد، ممکن است لاستیک ها دچار خسارت شوند.

بنابراین، در این مقاله به شرایط گارانتی لاستیک ها و نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید، پرداخته خواهد شد. همچنین، گارانتی شرکت‌های معتبر واردکننده لاستیک را نیز بررسی خواهیم کرد.

چه نوع خسارت هایی در لاستیک شامل گارانتی میشوند؟

قوانین گارانتی لاستیک در تمام شرکت‌های تولید کننده ایرانی و خارجی به یک شیوه است، با این تفاوت که مدت زمان گارانتی ممکن است متغیر باشد و به موجب ضوابط شرکت‌ها تعیین می‌شود. اصولاً اگر لاستیک در فرآیند تولید و پخت دچار مشکل شود، گارانتی شامل آن خواهد شد.بنابراین بعد از بررسی توسط کارشناسان فنی شرکت تولید کننده یا وارد کننده، مشخص خواهد شد که خسارت، ناشی از عیوب تولید است و شامل گارانتی میشود، و یا اینکه خسارت وارد شده ناشی از استفاده اشتباه کاربر بوده و مشمول خسارت نخواهد شد..

تاریخ گارانتی لاستیک

تاریخ گارانتی در شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده متفاوت است و هر شرکتی طبق ضوابط خود آن را مشخص می‌کنداما تاریخ شروع گارانتی تمام تایر ها از تاریخ تولید محاسبه می شود نه زمان خرید و یا نصب روی خودرو.. تاریخ تولید لاستیک که بر روی دیوار تایر با یک عدد 4 رقمی مشخص شده است، که نشان دهنده سال و هفته تولید تایر می‌باشد.

تایر را با گارانتی بخریدتاریخ گارانتی لاستیک

شرایط گارانتی لاستیک خارجی

قبل از توضیح شرایط گارانتی لاستیک های خارجی، باید دانست که تنها با خرید لاستیک از شرکت‌های معتبر می‌توانید از گارانتی استفاده کنید. (در سالهای اخیر متاسفانه بخاطر خلا های قانونی و نظارتی و یا نوسانات قیمت ارز شاهد واردات غیر قانونی برخی برند های خارجی تایر به کشور بوده ایم که بعضا از جذابیت قیمتی در برابر تایرهایی که رسما وارد کشور شده اند برخوردارند. ولی سوال اینجاست که این تفاوت قیمت ارزش دارد تا بجای لاستیک وارد شده به صورت رسمی سراغ تایرهای قاچاق برویم؟)

• لاستیک دارای گارانتی از این جهت حائز اهمیت است که نشان دهنده واردات از منابع رسمی و معتبر،حمل و نقل اصولی ،انبارش صحیح و تعهد به مشتریان است، شرکت های وارد کننده متعددی در کشور حضور دارند که تایرهای وارد شده خود را گارانتی کرده و در خصوص خسارت های احتمالی پاسخگو هستند. یکی از شرکت های معتبر وارد کننده که از پیشگامان سامانه فعال سازی گارانتی محصولات خود به صورت برخط است شرکت آرین تایر است که با محصولاتی از قبیل بریجستون، نانکنگ، اونیکس و ... در بازار شناخته شده است..

گارانتی آنلاین تایرهای وارداتی

همانطور که پیشتر گفته شد برخی از شرکت های تولید کننده یا واردکننده تایر، گارانتی محصولات خود را به صورت آنلاین فعال میکنند و از این طریق ارتباط مستقیمی با مصرف کنندگان خود برقرار میکنند تا در زمان استفاده از محصول بتوانند تجربه خوشایندتری از خدمات ارائه شده برای مشتریان خود ایجاد کنند.

از پیشکسوتان این روش در بین شرکت های فعال در صنعت تایر شرکت آرین تایر است که در ادامه نحوه فعال سازی گارانتی تایر های نانکنگ این شرکت را مرور کرده ایم

فرآیند فعال سازی تایرهای نانکنگ

1. جهت دریافت لینک فعالسازی عدد 1 را به شماره 3000101021 ارسال و یا بارکد مقابل را اسکن نمایید.

تایر را با گارانتی بخریدبارکد مقابل را اسکن نمایید

2. مشخصات درخواستی را وارد نمایید.

3. عدد 9 رقمی کنار بارکد که روی لیبل اصلی یا بدنه لاستیک درج شده است وارد نماییـد.

تایر را با گارانتی بخریدعدد 9 رقمی کنار بارکد که روی لیبل اصلی یا بدنه لاستیک درج شده است وارد نماییـد

4. اطلاعات دریافتی از سامانه را با مشخصات لاستیک خریــداری شده مطــابقت دهیــد و در صورت صحــت دکمه ثبت نهایی را بزنید.

فرآیند دریافت خدمات گارانتی لاستیک

اگر مشکلی در لاستیک‌های خود مشاهده کردید، به فروشگاه یا مرکزی که لاستیک را خریداری کرده‌اید تماس بگیرید. آنها شما را به تولیدکنندگان یا شرکت‌های وارد کننده ارجاع می‌دهند تا توسط کارشناسان آنها لاستیک آسیب‌دیده مورد بررسی قرار گیرد. اگر عیب از فرایند تولید باشد، می‌توانید وجه خرید خود را عودت یا تایر تعویضی دریافت کنید.

شما میتوانید از طریق سایت آرین تایر با شرایط گارانتی بیشترآشنا شوید. www.arian-tire.com


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت پژو پارس در کارخانه و بازار +جدول