کُری خوانی مسکو برای ناتو/ لاوروف: تیر غرب برای منزوی کردن روسیه به سنگ خورد!


کُری خوانی مسکو برای ناتو/ لاوروف: تیر غرب برای منزوی کردن روسیه به سنگ خورد!

اقتصادنیوز: وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که طرح‌های کشورهای غربی برای منزوی کردن این کشور شکست خورده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که طرح های کشورهای غربی برای منزوی کردن این کشور شکست خورده است.

خبر مرتبط
روسیه برای غرب خط و نشان کشید/ پاسخ ما به توقیف دارایی‌ها شدید و سخت خواهد بود

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: واکنش مسکو در صورت ضبط و توقیف دارایی‌های روسیه در کشورهای غربی بسیار شدید و سخت خواهد بود.

لاوروف گفت: «در چارچوب درک متقابل فزاینده با کشورهای شرق جهانی و جنوب جهانی در مورد تصویر آینده، منطقی به نظر می‌رسد که برنامه‌های اقلیت غربی برای منزوی ساختن روسیه شکست خورده است.»

خبر مرتبط
پس لرزه های نفوذ ناتو در قره باغ/ آیا قفقاز به میدان رویارویی آمریکا و روسیه تبدیل می‌شود؟

اقتصادنیوز: ارمنستان پیوندهای جغرافیایی و اقتصادی با روسیه دارد و روسیه مدتهاست که به دنبال نفوذ در قفقاز بوده است. در نتیجه، رهبران آمریکایی تصمیم گرفته اند که منطقه را از منظر امنیت مهم تلقی کرده - یا به گونه ای از آن به عنوان میدانی برای زورآزمایی با روسیه استفاده کنند. این سیاست خارجی واکنشی به بدتر شدن روابط با روسیه و خشونت های منطقه ای غیرضروری کمک کرده است.

وی خاطرنشان کرد که حتی مبتکران سیاست ضد‌روسی نیز مجبور به اعتراف به این موضوع هستند.

وی گفت: «اما آنها پتانسیل اقدام تهاجمی را تمام نکرده‌اند و به افزایش فشار بر مسکو و متحدانش ادامه خواهند داد. برای انجام این کار، نه تنها از نیروهای اوکراینی، بلکه از زرادخانه گسترده‌ای از ابزارهای جنگ ترکیبی در اقتصاد، مالی، فضای اطلاعات، فرهنگ و ورزش استفاده خواهد کرد.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لحظه دستگیری عامل خودکشی زهره فکور صبور / این مرد از خانم بازیگر اخاذی غیر اخلاقی...