سیاستمدار اوکراینی: مصاحبه پوتین کی یف را از دستور کار ژئوپلیتیک حذف کرد


سیاستمدار اوکراینی: مصاحبه پوتین کی یف را از دستور کار ژئوپلیتیک حذف کرد

مشاور سابق رئیس جمهور پیشین اوکراین معتقد است، اوکراین دستور کار ژئوپلیتیکی را ترک کرد و ولادیمیر زلنسکی پس از مصاحبه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با روزنامه نگار آمریکایی تاکر کارلسون، به عنوان یک "بی خانمان" ظاهر شد

به گزارش اسپوتنیک، اولگ سوسکین در کانال یوتیوب خود بیان کرد: "اوکراین دیگر در دستور کار ژئوپلیتیکی در مقیاس جهانی نیست. اوکراین به طور کامل پاک شده است، واقعیت ژئوپلیتیکی پس از مصاحبه پوتین با کارلسون تغییر کرده است."
به گفته سوسکین، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه ای با کارلسون مدل خود از نظم جهانی را بیان کرد که تاکنون دویست میلیون نفر در شبکه اجتماعی X و به طور کلی تعداد زیادی از مردم آن را مشاهده کرده اند.
سوسکین گفت: "حدود نیم میلیارد نفر در سراسر جهان آن مصاحبه را تماشا کرده اند. آیا نمی دانید چه اتفاقی دارد می افتد؟"
این کارشناس همچنین ارزیابی بدبینانه اولاف شولز صدراعظم آلمان از این مصاحبه را به سخره گرفت و یادآور شد که رتبه محبوبیت وی چندین برابر از سطح حمایت از ولادیمیر پوتین پایینتر است و کشورهای غربی به رهبری ایالات متحده آمریکا و آلمان دیگر قادر به کمک به اوکراین نیستند.
سوسکین در پایان گفت: "غرب دیگر قادر به حمایت از اوکراین نیست. ما پیشتر و به خصوص پس از این مصاحبه از بین رفته ایم. زلنسکی به طور کلی فقط یک بی خانمان گدا در نظر گرفته می شود."
مصاحبه پوتین با کارلسون در شب 9 فوریه منتشر شد. بخش قابل توجهی از گفتگوی دو ساعته به درگیری اوکراین و روابط روسیه با ایالات متحده، ناتو و غرب اختصاص داشت. تنها در 24 ساعت اول پس از انتشار، این مصاحبه بیش از 100 میلیون بازدید در شبکه اجتماعی X داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله نظامیان اسرائیلی به دانش‌آموزان