حمله سگ‌های ولگرد، غافلگیری جدید ارتش اسرائیل در غزه


حمله سگ‌های ولگرد، غافلگیری جدید ارتش اسرائیل در غزه

صد‌ها سگ ولگرد، گرسنه و تشنه در غزه کار جنگ را برای اشغالگران مختل کرده و به سوی نظامیان حمله‌ور می‌شوند.

«صد‌ها سگ ولگرد در حالیکه خرخر کرده و زبانشان از دهانشان بیرون افتاده نمایان می‌شوند و سعی دارند ما را گاز بگیرند». این روایتی است که طی هفته‌های اخیر بار‌ها از سوی نظامیان و فرماندهان میدانی ارتش اسرائیل در غزه به مقامات بالادستی گزارش شده است. پدیده‌ای که برخی از آن با عنوان «دشمنی پیش‌بینی نشده» در غزه یاد کرده‌اند.

به گزارش فارس، شبکه کان (رسانه دولتی اسرائیل) در گزارشی به این موضوع پرداخته و نوشته است که سگ‌های گرسنه و تشنه هرچند تاکنون نتوانسته‌اند آسیبی به نظامیان برسانند، اما در موارد متعددی کار آن‌ها را مختل کرده‌اند.

مورد ملموس در این خصوص به سگ‌های آموزش دیده ارتش اسرائیل مربوط می‌شود که برای پیدا کردن مواد منفجره و گروگان‌ها در غزه به کار گرفته می‌شوند. رسانه‌های اسرائیلی نوشته‌اند که سگ‌های ولگرد به سمت این سگ‌های آموزش دیده حمله کرده و آن‌ها را می‌ترسانند.

حمله سگ‌های ولگرد تنها ارتش اسرائیل را به زحمت ننداخته، بلکه گفته می‌شود حدود هزار سگ از غزه خارج شده و به کیبوتص‌های اطراف این باریکه نفوذ کرده‌اند.

یک شهرک‌نشین به شبکه «کان» گفت: «سگ‌ها وارد آغول شده و یک گوساله‌ام را کشته‌اند. آن‌ها حتی به حیوانات وحشی در طبیعت هم حمله می‌کنند».

سگ‌هایی که جنگ و محاصره و نبود آب و غذا دامن آن‌ها را هم گرفته و اکنون به دشمنی جدید برای اشغالگران تبدیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟