ارتش آمریکا یارای مقاومت در برابر قدرت دفاعی ایران را ندارد


ارتش آمریکا یارای مقاومت در برابر قدرت دفاعی ایران را ندارد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز ارتش تروریستی آمریکا صراحتاً اعتراف می‌کند که ما به دنبال درگیری با جمهوری اسلامی نیستیم چون می‌داند که یارای مقاومت در برابر قدرت ایران را ندارد.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مراسم بازدید جمعی از کارکنان دیوان محاسبات کشور از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توان دفاعی کشور در قیاس با زمان جنگ تحمیلی را فراتر از تصورات دانست و گفت: زمانی بود که توپ ما در جنگ با رژیم بعث تنها تا شعاع ۲۷ کیلومتری را هدف می‌گرفت اما امروز به نقطه‌ای رسیدیم که ارتش تروریستی آمریکا در منطقه صراحتاً اعتراف می‌کند که ما به دنبال درگیری با جمهوری اسلامی نیستیم چون می‌داند که یارای مقاومت در برابر قدرت دفاعی ایران را ندارد.

وی با بیان این‌که «در حوزه‌های پدافندی، موشکی و پهپادی جز قدرت‌های برتر در جهان هستیم»، اذعان داشت: در حال حاضر ما می‌توانیم اهداف متحرک شناور را هدف قرار داده یا با استفاده از پهپادهای پیشرفته غیرقابل رؤیت، عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام دهیم.

ارتش آمریکا یارای مقاومت در برابر قدرت دفاعی ایران را ندارد

وی کادرپروری و تربیت مدیران کارآمد را از مهمترین الزامات در کشور دانست و تاکید کرد: مدیران کشور باید برای فعالیت اثربخش در شرایط تحریمی توجیه باشند. همچنین نهادهای نظارتی و تقنینی باید با تقویت روحیه ریسک‌پذیری و اصلاح قوانین زائد و دست و پاگیر، دست تصمیم گیران را در اتخاذ بهترین انتخاب باز گذاشته و کشور را به سمت «محصول محوری» سوق دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !