درخواست گروه‌های مقاومت فلسطین از امت اسلامی


درخواست گروه‌های مقاومت فلسطین از امت اسلامی

اقتصادنیوز: گروه‌های مقاومت فلسطینی از تمام امت اسلامی خواستند که بزرگ‌ترین کمپین حمایت از فلسطین و ایجاد فشار برای توقف تجاوزها به غزه را راه‌اندازی کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز پنجشنبه و در بیانیه‌ای تاکید کردند: «از تمام فرزندان امت اسلامی می‌خواهیم که در بزرگ‌ترین کمپین مردمی خواستار توقف جنگ در غزه شوند و طرح‌های رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی مردم فلسطین را با شکست مواجه کنند».

خبر مرتبط
کمک مردم ایران به غزه از 100 میلیارد تومان گذشت

اقتصادنیوز: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد میزان کمک‌های نقدی مردم ایران به مردم مظلوم غزه به ۱۲۸ میلیارد تومان رسید.

در این بیانیه همچنین آمده است: «از دولت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که تحرکات فوری انجام داده و برای توقف تجاوزها فشار سیاسی ایجاد کنند».

در بخش دیگری از این بیانیه، گروه‌های فلسطینی خواستار این شدند که روز جمعه به عنوان روز جهانی دفاع از حق فلسطین تعیین شود.

خبر مرتبط
حمله اسرائیل به «ابو عربان» در غزه 6 کشته و 18 زخمی برجای گذاشت

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل با بمباران منطقه «ابو عربان» در مرکز نوار غزه ۶ فلسطینی را به شهادت رساند و ۱۸ نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

گروه‌های فلسطینی همچنین از «فرزندان امت اسلامی خواستند که با اتحاد و همبستگی در مقابل طرح‌های کوچاندن مردم فلسطین و از بین بردن مساله فلسطین ایستادگی کنند«.

در بخش دیگری از این بیانیه با تمجید از صبر و پایداری افسانه‌ای مردم فلسطین و حمایت جانانه از مقاومت، گروه مقاومت فلسطین از مردم کرانه‌باختری، قدس اشغالی و همچنین فلسطینی‌های موجود در اراضی اشغالی خواستند که آماده‌باش عمومی اعلام کرده و با اشغالگران درگیر شوند.

آن‌ها همچنین خواستار این شدند که روزهای شنبه و یکشنبه روزهای جهانی حمایت از ملت فلسطین در اروپا، آمریکا و آسیا باشد.

جنگ در نوار غزه برای صد و سی و دومین روز ادامه دارد و حملات اشغالگران سراسر این باریکه را در برگرفته و هشدارهایی درباره خطرات حمله به شهر شلوغ رفح که مردم از شمال و مرکز نوار به آن آواره شده‌اند، افزایش یافته است. این در حالی است که مقاومت فلسطین به مقابله با نیروهای اشغالگر در جنوب نوار غزه به ویژه در خان یونس ادامه می‌دهد و عملیات‌هایش منجر به کشته و زخمی شدن سربازان اشغالگر می‌شود.

وزارت بهداشت غزه روز گذشته -چهارشنبه- اعلام کرد که تعداد شهدای غزه در صد و سی‌ و یکمین روز جنگ به ۲۸ هزار و ۵۷۶ تن رسید در حالیکه تعداد زخمی‌ها ۶۸ هزار و ۲۹۱ تن اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !