تحلیل قضاوت بازی آلومینیوم و پرسپولیس


تحلیل قضاوت بازی آلومینیوم و پرسپولیس

کارشناس داوری به تحلیل قضاوت بازی آلومینیوم و پرسپولیس پرداخت.

تحلیل قضاوت بازی آلومینیوم و پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر؛ حیدر سلیمانی در مورد قضاوت بیژن حیدری در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک اظهار داشت: این بازی سه صحنه مهم داشت. در دقیقه 46 شهاب زاهدی پس از ورود به محوطه جریمه قصد داشت از داور پنالتی بگیرد و شبیه‌سازی انجام داد. به همین دلیل تصمیم بیژن حیدری برای کارت زرد نشان دادن به مهاجم پرسپولیس درست بود.
وی افزود: در دقیقه 65 ضربه محمدحسین کنعانی‌زادگان در شرایطی به دست مدافع آلومینیوم برخورد کرد که دست حاجی عیدی کامل باز بود و داور باید برای پرسپولیس پنالتی می‌گرفت. حتی اگر فاصله بین 2 بازیکن کم باشد، نباید بازیکن آلومینیوم برای دفاع کردن به آن حالت دستش را باز می‌کرد. در ادامه هم بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند ارسال دانیال اسماعیلی‌فر به یونس اکبرپور برخورد کرد که این صحنه نمی‌تواند هند باشد زیرا توپ در ابتدا به زیربغل بازیکن آلومینیوم اصابت داشت.
کارشناس داوری تأکید کرد: در دقایق تلف شده بازی هم کنعانی‌زادگان مانند یک دروازه‌بان عمل کرده و در زمان تکل زدن توپ را با دست لمس کرد. البته با توجه به زاویه موجود مشخص نیست دست مدافع پرسپولیس درون محوطه جریمه است یا خیر اما خودش بیرون از محوطه قرار داشت. حتی اگر دستش روی خط باشد، حیدری باید برای آلومینیوم پنالتی می‌گرفت. البته باید زاویه عمودی را در اختیار داشته باشیم تا بهتر بتوانیم در مورد این صحنه اظهارنظر کنیم./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی