نویدکیا: انتقال تمرینات از تهران به رفسنجان ریسک است


نویدکیا: انتقال تمرینات از تهران به رفسنجان ریسک است

سرمربی مس رفسنجان گفت: انتقال تمرینات تیم به خانه، یک ریسک است.

نویدکیا: انتقال تمرینات از تهران به رفسنجان ریسک است

به گزارش راهبرد معاصر؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پس از دیدار با هوادار تهران، اظهار داشت: از هواداران تشکر می‌کنم که از دقیقه یک تا 90 تشویق کردند.
وی افزود: بازی خوبی انجام دادیم. با اینکه تمرینات تیم قبل از من دیر شروع شد، از نظر بدنی عقب بودیم اما بچه‌ها با انگیزه تمرین کردند تا جبران زمان شود. درکل موقعیت‌های خوبی داشتیم. لحظاتی از بازی را از دست دادیم و یکی دو موقعیت نصیب حریف شد. هنوز انتقال را با کندی انجام می‌دهیم. اگر سرعت انتقال در دفاع بیشتر شود، می‌توانیم سریع تر وارد حمله شویم. باید به بازی سرعت بدهیم و بیشتر از این موقعیت ایجاد کنیم. باید سعی کنیم ضربات آخر را بهتر بزنیم.
سرمربی مس رفسنجان گفت: هوادار سعی می‌کرد کاردفاعی را خیلی خوب انجام دهد. درمرکز زمین خوب پرس می‌کردند. سعی در تله گذاری ذشاتند تا از پاس‌های اشتباه ما استفاده کنند، از پشت دفاع ما استفاده کنند و به موقعیت برسند. یکی دوبار این اتفاق افتاد ولی درکل برایم راضی کننده بود. بازیکنان با جان و دل بازی کردند. هرچند انتظارم خیلی بیشتر است چون فوتبالیست‌های باکیفیتی هستند. دوست دارم روز به روز شرایطمان بهتر شود و از بازی‌های بعدی نمایش بهتری داشته باشیم.
نویدکیا درخصوص اینکه ضعف زدن ضربه آخر در نیم فصل اول هم وجود داشت، عنوان کرد: هرکسی با سبک و دیدگاه خودش بازی می‌کند. همیشه دلم می‌خواهد تیمم هجومی باشد. در سپاهان هم در گلزنی از همه بهتر بودیم. تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم به بازیکنان کمک کنم تا ضربات آخررا بهتر بزنند. مسائل روحی-روانی هم تاثیر دارد. این بازیکنان هفته‌های زیادی را باختند و شرایط روحی خوبی نداشتند. اینکه گل نخوردند و بازی را نگه داشتند، برایم امیدوار کننده است اما من این سبک بازی‌ها و صفر-صفرها را دوست ندارم.
وی افزود: دلم می‌خواهد بازی هسجان بیشتری داشته باشد. هوادار باید لذت ببرد. امیدوارم بتوانم کمک کنم. دستم هم بسته بود چون خیلی از بازیکنان را دراختیار نداشتم. اواخر بازی یکی دو جوان را سن و سال کمتری دارند و نمی‌دانم بازی کرده بودند یا نه را به زمین فرستادم. سعی کردم از رضایی و اکبری استفاده کنم تا به آن‌ها روحیه بدهم. واقعا بازیکن دیگری هم نبود که تعویض کنم. 5-4 نفر روی نیمکت داشتم و سعی کردم آن‌ها را بازی بدهم.
سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: امیدوارم از هفته‌های بعد دیگران اضافه شوند. اگر یکی دو بازیکن هم بگیریم شرایطمان بهتر می‌شود و می‌توانیم منسجم تر کار کنیم.
نویدکیا درمورد اینکه چه سیاستی را در مس رفسنجان دنبال می‌کند، آیا این تیم در خانه خودش تمرین می‌کند یا همچنان قرار است در تهران حضور داشته باشد، گفت: در مورد این مسائل باید مسئولین باشگاه، شهرستان و استان تصمیم بگیرند. باید منطقی نگاه کنیم. اینجا زیرساخت و شرایط خیلی خوبی داریم ولی شاید ریسک باشد. درشرایط فعلی نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم. تمام این بازیکنان در گذشته در تهران خانه گرفتند، زن و بچه‌شان آنجا هستند.
وی افزود: الان بخواهم در حین مسابقات که هر 5-4 روز یکبار بازی داریم، بازیکنان را جا به جا کنم، مشکلاتمان را زیاد می‌کند. به همین خاطر چنین ریسکی را نمی‌توانم انجام بدهم. برای سال‌های بعد بستگی دارد باشگاه این ریسک را می‌کند یا نه؟ ممکن است بازیکنان با کیفت‌مان را از دست بدهیم. شاید دوست دارند به خاطر شرایطی که دارند، در شهرهای بزرگتر زندگی کنند. تصمیم گیرنده باشگاه است. اگر این ریسک را نکنند مجبوریم همین روند را ادامه بدهیم تا به شرایط مدنظر برسیم./قارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا