درخواست انتخاباتی امام جمعه تبریز از کاندیداهای این دوره


درخواست انتخاباتی امام جمعه تبریز از کاندیداهای این دوره

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تبریز با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند از نامزدهای این دوره از انتخابات‌ خواست که تقوای سیاسی در تبلیغات را جدی گیرند و این مهم را رعایت کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «اسماعیل روشن تن» امام جمعه موقت تبریز در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: رعایت تقوا در تمامی عرصه‌ها بسیاری از مشکلات ما را حل می‌کند.

وی با قدردانی از تمامی افرادی که در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و سربلندی ایران اسلامی وارد میدان انتخابات شده‌اند، افزود: مردم ایران اسلامی همواره حماسه آفرین بودند و در ۲۲ بهمن امسال نشان دادند که هیچ گاه از انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید و به طور یقین در انتخابات نیز این حماسه را تکرار خواهند کرد.

خبر مرتبط
امام جمعه مشهد: مردم با وجود مشکلات پشتیبان انقلاب هستند

اقتصادنیوز: خطیب جمعه مشهد گفت: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمن نشان دادند که با وجود برخی مشکلات معیشتی و قصور و تقصیرهای بعضی از مسوولان همچنان پشتیبان آرمان ها، اصول و ارزش های انقلاب هستند.

روشن تن ادامه داد: دشمن بداند این حماسه آفرینی ها نقطه آغازی بر خلق حماسه‌های دیگر است و ملت ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت و دشمنان را مایوس و دوستداران انقلاب را شاد خواهد کرد.

وی اعلام کرد : ۱۱ اسفند برای سربلندی ایران اسلامی و حفظ و صیانت از مرزهای آن به پای صندوق‌های رای خواهیم رفت.

قیام ۲۹ بهمن تبریز پرونده ستمشاهی را بست

خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به سالروز قیام ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ مردم تبریز گفت: این قیام پرونده حکومت طاغوتی و ستم شاهنشاهی را در کمتر از یک سال بست.

روشن تن ادامه داد: قیام ۲۹ بهمن رویدادی مهم در تاریخ ایران است و روزی تاریخ ساز و مقطع تاریخی در انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: در وصف این قیام و قهرمانی‌های مردم تبریز همین بس که رهبر معظم انقلاب در دیدار سال گذشته فرمودند: «پرچم آزادی و عزت ایران دست تبریزی‌هاست».

خبر مرتبط
انتخابات کشور را بیمه می‌کند / انتخابات خار چشم دشمن و نور چشم دوستان است

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه نرخ مشارکت پایین دشمن را دچار خطای محاسباتی می‌کند، اظهار کرد: انتخابات برای دشمن خار چشم و برای دوستان نور چشم است.

وی به مناسبت های هفته و روز روحانیت و شهادت نماینده ولی فقیه در سپاه اشاره کرد و گفت: تعداد شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس نشان داد که روحانیون نسبت به وطن، اسلام و انقلاب و دفاع از آن کم نگذاشته اند.

روشن تن به عهدنامه ننگین ترکمنچای و گلستان نیز اشاره کرد و افزود: در سایه بی کفایتی حکومت وقت، بخشی از کشور به بیگانگان داده شد در حالیکه در هشت سال جنگ تحمیلی با ابرقدرت های جهان حتی یک وجب هم از دست ندادیم.

وی مناسبت دیگر هفته را آغاز عملیات خیبر در سال ۱۳۶۲ اعلام کرد و گفت در این عملیات لشکر همیشه پیروز عاشورا با مجاهدت‌های خود ضربه محکمی به دشمن وارد کرد.

روشن‌تر همچنین به حمله رژیم اشغالگر قدس به «رفح» نیز اشاره کرد و گفت :این رژیم به دنبال اخراج ساکنان اصلی غزه و تسلط بر مرز این منطقه با مصر و تضعیف و سرنگونی حماس است که آن را به گور خواهد برد زیرا که امروز حماس به یک تفکر مقاومت تبدیل شده است و از بین نخواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید