مدارس ملایر فردا شنبه 28 بهمن 1402 تعطیل است؟


تعطیلی مدارس ملایر با توجه به برف هنوز اعلام نشده است اما احتمال تعطیلی...
تعطیلی مدارس ملایر با توجه به برف هنوز اعلام نشده است اما احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد.

تعطیلی مدارس ملایر فردا شنبه ۲۸ بهمن هنوز اعلام نشده است. عباس خدابخشیان درباره وضعیت بارش برف ملایر اظهار داشت: در حال حاضر تمامی محورهای شریانی ملایر باز است، اما به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها، تردد به کندی انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به شدت گرفتن بارش برف از ساعت‌های گذشته، لازم است شهروندان و رانندگان از تردد غیر ضروری در سطح معابر شهری و جاده‌ها پرهیز و حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: در بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان، بازگشایی مسیر توسط نیروهای راهداری بی‌وقفه ادامه دارد و نیاز است مردم همراهی لازم را با راهداران داشته باشند.

خدابخشیان با تاکید بر اینکه به دلیل ادامه‌دار بودن ریزش برف سنگین، وضعیت جاده‌ها لغزنده است، افزود: اعضای ستاد بحران این شهرستان شامل راهداری، جمعیت هلال احمر، شهرداران، پلیس راه و دهیاری‌ها در حالت آماده‌باش، پاکس‌سازی مسیرها و ارائه خدمات به مردم هستند.

وی گفت: نیاز است شهروندان ضمن رعایت موارد ایمنی و عدم تردد بی‌مورد در معابر شهری و جاده‌ای، در مصرف گاز نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند تا بتوانیم از این شرایط بدون هیچ‌گونه حادثه و اتفاق ناگواری عبور کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر یادآور شد: به علت بارش شدید برف، واژگونی در جاده‌های برون شهری ملایر زیاد است و هم اکنون یک دستگاه مینی‌بوس در محور ملایر به همدان واژگون شده است.

خدابخشیان تاکید کرد: در سطح شهر نیز چند مورد آبگرفتگی به ویژه در منطقه شمس‌آباد گزارش شده که نیروهای خدوم شهرداری در حال رفع مشکل هستند.

شهرستان ملایر دارای یک‌هزار کیلومتر راه و ۲۰۸ روستای دارای سکنه با جمعیتی بیش از ۳۰۰ هزار نفر است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته