تداوم سیر نزولی قیمت‌ها در بازار ارز


تداوم سیر نزولی قیمت‌ها در بازار ارز

نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: در نوسانات هفته های گذشنه شاهد بودیم که پس از گذشت چند روز از نوسانات نرخ، روند افزایش قیمت متوقف شد و خیلی زود نزول قیمتها در این بازار آغاز شد که در ادامه کار این سیر نزولی در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت.

تداوم سیر نزولی قیمت‌ها در بازار ارز

به گزارش راهبرد معاصر, غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار ارز کشور با مدیریت خوب بانک مرکزی باز هم دشمنان را در ایجاد تلاطم و نوسان در این بازار ناکام گذاشت.

وی افزود: امروز بازار ارز کشور ما به آن درجه از ثبات رسیده است که مسائل منطقه و جوسازی‌ها توسط اخلالگران نمی تواند در آن تلاطم و بی ثباتی شدید ایجاد کند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حدود یک سال است که دیگر خبر از تلاطم‌های قدیم در بازار ارز کشورمان نیست و اگر هم تغییر قیمتی باشد بسیار اندک و محدود است و پس از مدتی قیمت‌ها به حالت قبل باز می گردد.

شریعتی خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته ما حوادث منطقه ای زیادی را در غزه، یمن، سوریه و ... پشت سر گذاشتیم اما هیچ یک از این حوادث و اتفاقات نتوانست بازار ارز کشور ما را دچار تلاطم شدید کند.

وی افزود: در نوسانات هفته های گذشنه شاهد بودیم که پس از گذشت چند روز از نوسانات نرخ، روند افزایش قیمت متوقف شد و خیلی زود سیر نزولی قیمتها در این بازار آغاز شد که در ادامه کار این سیر نزولی در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی