مقاومت حماس قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را برهم زد


مقاومت حماس قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را برهم زد

معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه دنیا ایستادگی و مقاومت حماس را نشانه برهم خوردن قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی می‌داند، گفت: آزادسازی قدس و نابودی صهیونیسم از پیش نیازهای تمدن اسلامی بوده و از لوازم ظهور است.

مقاومت حماس قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را برهم زد

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه شب گذشته در ویژه برنامه گرامیداشت اعیاد شعبانیه در استانه مبارکه امامزاده عبدالله(ع) آمل اظهار کرد: دشمنان استکباری و غربی بسیار تلاش دارند وحدت و انسجام بین مردم و مسؤولان کشورمان را برهم بزنند.


وی افزود: سیاست ثابت انگلیسی‌ها به قدری آشکار شده که همه می‌دانند این کشور با تفرقه بیانداز و حکومت کن امور خود را اداره می‌کند.


سردار جوانی با بیان اینکه وحدت از جنود الرحمان و خداوند بوده و اختلاف و تفرقه از سوی جنود شیطان است، تصریح کرد: امروزه مهمترین مسئله کشور انتخابات، مشارکت حداکثری، حضور دوباره در صحنه و جهاد تبیین است.


معاون سیاسی فرماندهی کل سپاه پاسداران با اعلام اینکه وقتی موضوع جهاد در جامعه از سوی رهبری مطرح می‌شود، باید به آن توجه شود، بیان کرد: امروزه جامعه اسلامی در دهه پنجم انقلاب توسط فقیه جامع شرایطی رهبری می‌شود که در جایگاه فرماندهی کل قوا قرار دارد که لازم است به دستور این رهبر در میدان جهاد حضور جانانه پیدا کنیم.


وی با بیان اینکه جهاد عامل اصلی تأمین عزت امت اسلامی است که باید به هنگام و به موقع باشد، افزود: اگر جهاد حقش ادا نشود و ترک شود جامعه اسلامی باید در انتظار ذلت، خفت و خاری باشد.


وی با اشاره به بیانات خداوند که فرموده مؤمنان باید عزیز بوده و عزتمند باشند، بیان کرد: ملت‌ها باید عزتمند مستحکم، بزرگ، منسجم و متحد باشند تا دشمن نتواند آنها را از پای در بیاورد، ملت ما با انقلاب در مسیر جهاد قرار گرفت.


معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه موقعیت امروز کشورمان ارزشمند است پس خستگی در کشور ممنوع است، گفت: با توجه به بیانات رهبر انقلاب به قله نزدیک هستیم و باید با ذوق، شوق و امید حرکت کنیم، هرچند نزدیک شدن ما به قله دشمن را بیشتر ناراحت و عصبانی می‌کند؛ دشمن عصبانی و بر هم ریخته تلاش بیشتر دارد تا بتواند وضعیت را به سود خود تغییر دهد.


وی با اعلام اینکه آنچه که در 4 ماه گذشته در منطقه، سرزمین‌های اشغالی و غزه شاهد بودیم بسیار کار بزرگ بوده است، ادامه داد: با آغاز عملیات طوفان الاقصی از 15 مهر امسال برای اولین بار مقاومت فلسطین موفق شد آنچنان ضربه‌ای بر رژیم صهیونیستی در حوزه های اطلاعاتی، امنیتی، اقتصادی، نظامی، دفاعی، حیثیتی و آبرویی وارد کند که جهان به هم ریخت و در دنیا آثارش آشکار شد.


سردار جوانی تصریح کرد: البته صهیونیست‌ها و حامیان آنها همچنان دست و پا می‌زنند و در این مخمصه‌ها برخلاف همه معاهدات و کنوانسیون‌ها بیمارستان‌ها را بمباران کردند که ره به جایی نمی‌برند و نگرانی‌ها آنها بیشتر می‌شود.


وی با اشاره به اینکه دنیا ایستادگی و مقاومت حماس را نشانه برهم خوردن قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی می‌داند، متذکر شد: هم اکنون خورشید اسلام عالم گیر می‌شود و این الهام بخشی و بیداری از زمینه‌های ظهور است البته در عصر ظهور شیاطین و قدرت‌های شیطانی به زیر کشیده می‌شوند و آزادسازی قدس و نابودی صهیونیسم از پیش نیازهای تمدن اسلامی بوده و از لوازم ظهور است.


*مشکلات کشور با تلاش شبانه‌روزی مسؤولان برطرف می‌شود
معاون سیاسی فرمانده کل سپاه با اعلام اینکه ملت ایران با انقلاب اسلامی در دهه فجر و افتخارآفرینی فجرآفرینان معادلات دشمن را برهم زد، گفت: امروز در دنیا آثار و برکات انقلاب ظاهر می‌شود همچنین ملت مان کارهای بزرگی همانند اصل انقلاب، نگهداشتن انقلاب و ساختن کشور در بخش های مختلف را به درستی انجام داده و پیشرفت‌های چشمگیری را رقم زدند، زیرا دنیا و قدرت‌های پیشرفته تصور نمی‌کردند ملتی در تنگنا، غرق فشار و تحریم دست به پیشرفت بزنند.


وی ادامه داد: هر روز از برخی اختراعات و پیشرفت‌ها در ایران رونمایی و علوم دانش بنیان گسترده می‌شود، ماهواره ایرانی در مدار یک هزار و 110 کیلومتری قرار داده می‌شود که یک اقدام بسیار بزرگ است.


سردار جوانی با اشاره به اینکه در کشورمان مشکلاتی داریم که باید از سوی مسؤولان با تلاش شبانه روزی حل شود، ادامه داد: اموزه انقلاب اسلامی با الهام بخشی به دنیا صادر شده است و در کمتر از 45 سال توانسته مقاومتی در منطقه ایجاد کند که غرب به شدت نگران آن مقاومت باشد.


جوانی با اعلام اینکه ما در مدت پیروزی انقلاب اسلامی نتوانستیم همه دستاوردهای خود را به درستی برای نسل جوان تبیین کنیم، خاطرنشان کرد: لزوم جهاد تبیین در این زمینه احساس می‌شود البته جهاد یعنی جایی که پای دشمن در میان است و باید به درستی وارد میدان شویم همچنین براساس آموزه‌های قرآن جهاد امر بسیار مقدس است و باید با همه توان پا به عرصه جهاد بگذاریم و به جنگ با دشمن برخیزیم.


وی یادآور شد: زمانی در ایران اسلامی جنگ سخت در آبادان، خرمشهر و جنگ های نیابتی مطرح بود، زمانی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی پا به عرصه جهاد گذاشته و رهبر انقلاب اعلام کرد که سردار سلیمانی جهاد بزرگ داشت و خداوند شهادت عظیم به این جهادگر عطا کرد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق