مدارس همدان فردا یکشنبه 29 بهمن ماه 1402 تعطیل است؟


مدارس همدان فردا یکشنبه 29 بهمن ماه 1402 تعطیل است؟

مدارس همدان فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به اینکه بارش باران در جنوب و جنوب غرب استان در سه روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلمتر گزارش شده است گفت: تاریک دره نهاوند با ۱۲۱ میلیمتر پربارش ترین نقطه استان در این مدت گزارش شده است.

روح الله زاهدی روز شنبه گفت: در پی فعالیت یک سامانه بارشی در سه روز گذشته شاهد بارش باران و برف در نقاط مختلف استان بودیم که بیشترین بارش ها در شهرستانهای نهاوند، اسدآباد و تویسرکان ثبت شده است.

وی اظهار کرد: میزان بارش در ایستگاه هواشناسی بوعلی همدان نیز ۷۰ میلیمتر گزارش شده است و شمال استان با ۲۰ و ۲۵ میلیمتر کمترین بارش ها را داشتند.

زاهدی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی داده ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان از امروز با کاهش ابر و تا اواسط هفته طی ساعاتی از روز به شکل بارش پراکنده و خفیف برف و افزایش سرعت باد طی امروز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به تغییرات آب و هوایی نیز اظهار کرد: دمای هوا از امروز تا اواسط هفته بین سه تا پنج درجه سانتیگراد زیر صفر در نقاط مختلف استان می رسد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ملایر و گل تپه با منفی چهار درجه سردترین ایستگاه هواشناسی بودند.

وی عنوان کرد: دمای بیشینه و کمینه هوای همدان نیز به ترتیب پنج درجه سانتیگراد بالای صفر و منفی سه درجه ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

مدارس همدان فردا یکشنبه 29 بهمن ماه 1402 تعطیل است؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان