قتل خونین پسر 23 ساله در درگیری 11 جوان در پمپ بنزین شلمان + جزییات


قتل خونین پسر 23 ساله در درگیری 11 جوان در پمپ بنزین شلمان + جزییات

به گزارش رکنا،سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در تشریح این خبر اظهار‌داشت: در پی اعلام یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در پمب بنزین منطقه شلمان شهرستان لنگرود و...

به گزارش رکنا،سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در تشریح این خبر اظهار‌داشت: در پی اعلام یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در پمب بنزین منطقه شلمان شهرستان لنگرود و متواری شدن ضارب، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه با حضور پلیس در محل و بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، سرنشینان 2 دستگاه خودرو پراید حین سوختگیری در پمب بنزین با هم درگیر شده و در این نزاع 11 نفره یکی از طرفین با ضربات چاقو به قتل رسیده است، افزود: با اقدامات پلیسی صورت گرفته، عاملان نزاع و درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه یکی از متهمان در تحقیقات پلیس به قتل مرد 23 ساله اعتراف کرد، گفت: قاتل 22 ساله به همراه دیگر متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان کنترل خشم و بردباری را عامل پیشگیری بسیاری از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و بیان‌داشت: آموزش و مدیریت خشم در پیشگیری از جرایم خشن، تاثیر بسزایی دارد.


قتل خونین پسر 23 ساله در درگیری 11 جوان در پمپ بنزین شلمان + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...