ماجرای 3 قتل عاشقانه در روز ولنتاین تهران


ماجرای 3 قتل عاشقانه در روز ولنتاین تهران

کشف اجساد سه زن که در سه نقطه از پایتخت به قتل رسیده بودند پرونده‌های جنایی تازه‌ای را مقابل بازپرس ویژه قتل تهران گشود. 1 حوادث 1402/11/28

کشف اجساد سه زن که در سه نقطه از پایتخت


نخستین حادثه ساعت دو بعد از ظهر چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه به پلیس اعلام شد. مردی که خود را صاحب یک تالار در شرق تهران معرفی کرد، گفت: لحظاتی قبل در اتاقک محل استراحت و اسکان کارگران تالار با جسد زنی ناشناس روبه‌رو شدم.

عصر ۲۵ بهمن ماه قتل زن میانسالی از سوی مأموران کلانتری نواب به بازپرس موسی رضا‌زاده اعلام شد. با گزارش این خبر، تیم جنایی راهی محل جنایت که طبقه اول خانه‌ای در محدوده نواب بود، شدند.با ورود به خانه آنها با جسد زن ۵۳ ساله‌ای روی تختخواب در حالی مواجه شدند که روسری دور گردنش گره خورده بود.

ساعت ۱۲ شامگاه چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه، مرد جوانی در حالی که به سختی قادر به صحبت بود با برادرش تماس گرفت و از او خواست به محلی که می‌گوید برود. مرد جوان، به دنبال موقعیت مکانی که برادرش امیر به تلفن او ارسال کرده بود خودش را به محل که در شمال تهران بود رساند.

ناگهان کنار بزرگراه با خودروی پراید سفید رنگ برادرش در حالی مواجه شد که برادرش و همسر او داخل خودرو بودند. اما به محض نزدیک شدن به خودرو با صحنه وحشتناکی مواجه شد. برادر و همسرش خونین روی صندلی جلو خودرو قرار داشتند.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...