خرید اینترنتی سیسمونی نوازد و خرید اسباب بازی مناسب نوزاد


خرید اینترنتی سیسمونی نوازد و خرید اسباب بازی مناسب نوزاد

باید بدانید در چه سنی، چه نوع اسباب بازی هایی مناسب کودکان است تا در رشد و تمرکز آنها هم تاثیر مثبت بگذارد، در ادامه با سیسمونی شیراز باشید تا بهترین اطلاعات را در خدمتتان قرار دهند و برای...

باید بدانید در چه سنی، چه نوع اسباب بازی هایی مناسب کودکان است تا در رشد و تمرکز آنها هم تاثیر مثبت بگذارد، در ادامه با سیسمونی شیراز باشید تا بهترین اطلاعات را در خدمتتان قرار دهند و برای داشتن این نوع اسباب بازی ها و خرید اینترنتی سیسمونی ارزان ما در کنارتان هستیم.

در ابتدا باید مراحل رشد نوزادان را بشناسید، در هرسنی یک نوع بازی و اسباب بازی مناسب است تا در رشد ذهنی آن کمک شود، سال اول زندگی زمان بروز تغییرات متحیر کننده، از تولد تا یکسالگی کودک به دلیل اولین قدم و لذت لبخند در چهره او برای اولین بار لحظاتی شگفت انگیز را تجربه خواهید کرد و از آن موقع تحولات زیادی از کودک شاهد خواهیم بود، به همین دلیل که همه اولین بارها پر از هیجان است خرید سیسمونی برای فرزند اولم به دلیل هیجانات پدر و مادر باید مدیریت شده و راحت باشد، مثل یک خرید اینترنتی سیسمونی ارزان که همه وسایل های مناسب و ارزان را در خانه با چند کلیک می توانید تهیه کنید.

عدم شناخت اسباب بازی های مناسب و قیمت بالای اجناس برای گروه های سنی مختلف باعث شده تا بسیاری از والدین خرید اینترنتی سیسمونی ارزان انجام دهند و اسباب بازی هایی را انتخاب کنند که شاید در ماه های ابتدایی تولد نوزاد کارایی مناسبی نداشته باشند.

کودکان هر ماه از زندگی خود یک نوع مهارت را دارند

خرید اینترنتی سیسمونی نوازد و خرید اسباب بازی مناسب نوزاد

مهارت نوزادان یک تا چهار ماه

قدرت بینایی نوزاد در این سن بین 20 تا 30 سانتی متر است. با چشمان خود اجسام را دنبال می کنند، صداها را دنبال می کنند، دستانشان را در دهان می کنند. باید اسباب بازی هایی تهیه کنید تا آنها را با محیط آشنا کند. یکی از اسباب بازی های این سن جغجغه است که با تکان دادن یا فشار دادن آن صدا ایجاد می شود که اگر نوزاد قادر به گرفتن آن نیست خودتان برایش تکان دهید. اسباب بازی های موزیکال و متحرک و همچنین آویز بالای گهواره که به رشد بینایی کودک کمک می کند انتخاب های مناسب دیگری برای نوزادان تا 4 ماهگی است،‌ کودک متوجه ریتم و آهنگ و تکرار آن می شود، بنابراین سعی کنید چند روز به طور مداوم از این اسباب بازی ها برای کودک خود استفاده کنید و بعد تا دو روز استفاده از آن را متوقف کنید.بعد از آن مجدد از اسباب بازی موزیکال استفاده کنید،‌ اگر کودک ناگهان هوشیار شد یا دست و پایش را تکان داد یعنی موسیقی را به خاطر آورده است. برای خرید اسباب بازی موزیکال می توانید اینترنتی در سایت سیسمونی با قیمت بسیار ارزان تهیه کنید.

مهارت نوزادان چهار تا هشت ماه

در این سن با دندان درآوردن آغاز می شود و غلت میخورد، خزیدن را شروع می کند و به مرور یاد میگیرد چگونه با دو دست اشیا را بگیرد و قادر به تشخیص رنگها می باشد، سعی در تقلید صدا هم دارد در این سن اسباب بازی مناسب توپ متوسط است به دلیل اینکه عاشق هل دادن هستند و دالی کردن را دو دارند با استفاده از عروسک ها می توان این کار را انجام داد، بازی هایی با صدا، نور و حرکت را دوست دارند و نظرشان را جلب می کند. این نوع بازی ها باعث میشود نوزاد حس شنوایی، بینایی و لامسه اش قوی شود، خوب است که کودک در معرض بافت های مختلف قرار بگیرند و اجسام را با دست و پاهایشان لمس کنند و همچنین اسم و احساس بافت ها هم تکرار کنید (چقدر نرمه، چقدر زبره و...). برای انجام بازی، رنگ ها را در کیسه زیپی بریزید و دور تا دورش را با چسب فیکس کنید و کوچولوها را در مقابلش قرار بدید و از واکنش و هیجان شون لذت ببرید. این سبک فعالیت ها برای تقویت حس لامسه کودک خیلی خوب است.

مهارت نوزادان هشت تا دوازده ماه

توانایی حفظ کردن اسباب بازی مورد علاقه شان را دارند، توانایی گرفتن اشیاء با سرعت بالا را دارند و می توانند بدون کمک پدر و مادر چند ثانیه بایستند. در این سن نوزادان عاشق تقلید صدا هستند و به حرکات پاسخ نشان میدهند و قادر هستند پارچه را از صورت خود کنار بزنند و اینگونه یک بازی می دانند و شیء که از نظر شان پنهان است را پیدا می کنند. با قرار دادن مانع هایی مثل بالش ها در مسیر راه او می توانید به مهارت های حرکتی کودکان کمک کنید. اسباب بازی های پازل چکشی بچه ها رو تشویق کنیم که هر شکل را در جای مناسبش قرار دهند و با چکش ایمن بهش ضربه بزنند. این بازی به افزایش تمرکز و دقت کودک کمک میکند و همچنین باعث تقویت مهارت های کار با دست کودک نیز می شود. اسباب بازی های فشاری جز اسباب بازی هایی است که در 11 ماهگی خیلی کاربردی هستند. همچنین، کتاب های تصویری به دلیل داشتن عکس های جذاب خیلی برای کودک مناسب است چرا که میتوانید در مورد تصویرش با کودکان صحبت کنید. کودکان در این سن می توانند به راحتی با مفهوم گنجایش و ماهیت مایع و جامد آشنا شوند، برای این کار می توانید از سطل ها یا لیوان های رنگی داخل حمام استفاده کنید و تا در قالب آب بازی بچه ها را با مفهوم گنجایش بیشتر آشنا کنید. کتاب های حمام هم انتخاب مناسبی برای زمان حمام کردن بچه ها به خصوص در گروه سنی 8 تا 12 ماه است. فراموش نکنید که انتخاب اسباب بازی مناسب با سن کودک نقش مهمی در پرورش خلاقیت و هوش کودک دارد، پس اتاق فرزند خود را با اسباب بازی های نامناسب شلوغ نکنید تا کودک تمرکز داشته باشد در خرید اینترنتی سیسمونی هم کالای ارزان و هم مناسب می توانید تهیه کنید.

بچه ها موقع بازی کردن با اسباب بازی هایشان چه مهارت های را در خود تقویت می کنند؟

اگر بچه های شما واکنشی به اسباب بازی هایی که در اختیارش قرار میدهید نشان میدهد یعنی ضربه زدن، پرتاب کردن، خزیدن یا خم کردن همه اینها خودش یک نوع بازی و واکنش طبیعی می باشد و جای نگرانی نیست. یعنی اینکه بچه ها با این کارها با اشیاء و محیط پیرامونشان شناخت پیدا می کند. صدای ضربه زدن و پرت کردن را میشنوند و نگاه میکنند که اون شئ کجا پرت شده است، کجا میرود و یا به عبارتی حس بینایی خودشان را تقویت میکنند. در واقع کودک هنوز از دریچه ذهن ما و دید ما دنیا رو نگاه نمیکند و دارند خودشان دنیایشان را کشف می کنند و می سازند. اثرات بازی کردن با اسباب بازی و فراهم آوردن شرایط آشنایی کودک با محیط سبب تقویت مهارت ها و همچنین رشد طبیعی کودک در سنین بالاتر می شود.

آیا خرید یک اسباب بازی مناسب به قیمت آن مربوط است؟

خرید اینترنتی سیسمونی نوازد و خرید اسباب بازی مناسب نوزاد

خرید یک اسباب بازی مناسب کودک به قیمت آن مربوط نمی شود به یادگیری والدین در خرید مربوط است که یک خرید اینترنتی سیسمونی ارزان جدا از شرایط اقتصادی می توانید با دقت وسایل را در خانه بررسی کنید، بی بی لایف بهترین و کاربردی ترین وسایل بازی را در در سایت خود برای شما تهیه کرده است،


خرید اینترنتی سیسمونی نوازد و خرید اسباب بازی مناسب نوزاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک