درگیری خونین 3 زن و مرد کارتن خواب / قتل هولناک مرد غیرتی بخاطر یک زن


درگیری خونین 3 زن و مرد کارتن خواب / قتل هولناک مرد غیرتی بخاطر یک زن

روز حادثه قاتل قصد داشت من را هدف آزار و اذیت قرار دهد، اما مقتول مانع از این کار شد که همین موضوع درگیری خونینی را میان آن‌ها رقم زد.

درگیری خونین 3 زن و مرد کارتن خواب / قتل هولناک مرد غیرتی بخاطر یک زن

به گزارش راهبرد معاصر؛ آبان‌ماه امسال گزارش درگیری مرگبار ۲ مرد کارتن‌خواب در یکی از پارک‌های جنوب تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به‌همراه قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یکم دادسرای امور جرائم جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از حضور در صحنه با جسد مرد میانسال کارتن‌خوابی مواجه شدند که براثر ضربه چوب بر سرش به قتل رسیده بود که در بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول به‌دلیل اختلافات شخصی با قاتل که کارتن‌خواب بوده درگیر شده و به قتل رسیده است.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت درگیری به‌خاطر یک زن بوده است که او ماجرا را در تحقیقات ابتدایی این‌طور توضیح داد: من، قاتل و مقتول کارتن‌خواب و معتاد بودیم، روز حادثه قاتل قصد داشت من را هدف آزار و اذیت قرار دهد، اما مقتول مانع از این کار شد که همین موضوع درگیری خونینی را میان آن‌ها رقم زد.

او در ادامه گفت: میان این درگیری، قاتل آن مرد را به زمین انداخت و با چوب به سرش ضربه وارد کرد و جنایت هولناکی را رقم زد و در ادامه هم پا به فرار گذاشت.

بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید زده شد و مخفیگاه متهم شناسایی شد و وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد که عامل این جنایت صبح امروز شنبه ۲۸ بهمن ماه در شعبه اول دادسرای جنایی، به ارتکاب قتل مرد جوان در جریان درگیری اعتراف کرد.

با دستور بازپرس جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد. / رکنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی