زن راننده قربانی سرقت طلاها و خودرواش شد


زن راننده قربانی سرقت طلاها و خودرواش شد

همزمان با دستگیری سه مرد در رابطه با قتل زن راننده خودرو اینترنتی، متهمان در حالی جنایت را به گردن دیگری انداخته‌اند که جسد سوخته‌ای در همان حوالی محل جنایت کشف شده است.

به گزارش مشرق، اوایل بهمن دختر جوانی به پلیس رفت و از ناپدید شدن مادرش خبر داد. دختر جوان زمانی که مقابل مأمور اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت، گفت: مادرم راننده خودرو اینترنتی است و روز گذشته مثل همیشه برای کار از خانه خارج شد. بعد از آن هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم، خاموش بود و شب گذشته هم به خانه نیامد. مطمئنم برای مادرم حادثه‌ای رخ داده است در غیر این صورت تا به حال خبری از خودش به ما داده بود.

به‌دنبال این شکایت، تحقیقات به دستور بازپرس عظیم سهرابی آغاز شد. کارآگاهان به سراغ مسافرانی که زن میانسال آنها را سوار کرده بود رفتند و در بررسی‌ها دریافتند آخرین مسافر، خودرو را از جاده ورامین به مقصد تهران کرایه کرده بود.

پس از تحقیقات صورت گرفته، مسافر جوان به نام نوید بازداشت شد. او ابتدا مدعی بود که راننده او را به مقصد رسانده و بعد از آن خبری از او ندارد. اما در مواجهه با مدارک پلیسی، لب به اعتراف گشود: آن روز به غیر از من، دو نفر از دوستانم نیز مسافران خودرو اینترنتی بودند.

در مسیر چشم شان به النگوها و انگشترهای راننده افتاد. در همان خودرو و در مسیر ورامین به تهران، تصمیم گرفتند که راننده را به قتل برسانند و طلاها و خودرواش را سرقت کنند.

او ادامه داد: طوری که راننده متوجه نشود به آنها اشاره کردم که این کار را نکنند، اما آنها توجهی به هشدارهای من نداشتند. یکی از دوستانم از پشت روسری راننده را گرفت و او را خفه کرد. بعد هم طلاهایش را سرقت کردیم و جسد او را کنار رودخانه‌ای در همان حوالی رها کردند.

به‌دنبال اظهارات مرد جوان، دو دوست او نیز بازداشت شدند اما آنها ادعای متفاوتی را مطرح کردند: نوید دروغ می‌گوید و در زمان جنایت ما اصلاً نبودیم. او به تنهایی خودرو را کرایه کرده بود و قتل را خودش مرتکب شده است.

در حالی که دو مرد جوان چنین اظهاراتی داشتند، تیم جنایی در بازرسی از خانه نوید، انگشتر طلای مقتول را کشف کردند. با افشای راز قتل زن میانسال، کارآگاهان جنایی به سراغ اجساد کشف شده ناشناس رفتند که در جاده ورامین کشف شده بود.

در این میان، آنها با جسد سوخته‌ای مواجه شدند که چند روز قبل توسط رهگذران کشف شده بود. با توجه به اینکه جسد سوخته متعلق به زنی میانسال بود، برای روشن شدن این موضوع که جسد متعلق به زن راننده است یا خیر به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا پس از انجام آزمایش‌های دی‌ان‌ای این موضوع بررسی شود.

همچنین سه متهم دستگیر شده به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران به اداره آگاهی منتقل شده و تحقیقات برای شناسایی قاتل اصلی در حالی ادامه دارد که خودرو مقتول نیز تا کنون پیدا نشده است.

منبع: روزنامه ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان