تامین منابع بانکی 335 هزار واحد نهضت ملی مسکن


تامین منابع بانکی 335 هزار واحد نهضت ملی مسکن

مدیرعامل بانک مسکن گفت: این بانک به عنوان بانک تخصصی نهضت ملی مسکن تاکنون تامین مالی و پرداخت تسهیلات بانکی ۳۳۵ هزار واحد را انجام داده است که سال آینده هم این تامین مالی ادامه خواهد داشت.

تامین منابع بانکی 335 هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید عباس حسینی امروز (یکشنبه ۲۹ بهمن ماه) در حاشیه بازدید از در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران و غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: برای این واحدها قرارداد بسته شده و متعهد هستیم تا همراه با پیشرفت پروژه مبالغ را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: اکنون این ۳۳۵ هزار واحد به ۱۷۰ همت تامین مالی نیاز دارد که تا کنون نزدیک به ۸۰ همت آن پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک مسکن خاطرنشان کرد: بخش عمده تامین نهضت ملی مسکن توسط بانک مسکن انجام شده که در حال افتتاح است و سال آینده هم این تامین مالی ادامه خواهد داشت.

حسینی درباره اختصاص ۲ میلیارد دلار سپرده ارزی صندوق توسعه ملی، گفت: با حمایت‌های دولت و رئیس جمهور برای نخستین بار در نظام بانکی، شاهد ۲ میلیارد دلار سپرده‌گذاری ارزی صندوق توسعه ملی در بانک مسکن هستیم .

وی ادامه داد: کلیه فعالان اقتصادی می‌توانند مراجعه کنند و درخواست بدهند تا اعتبارسنجی، بررسی و رسیدگی و پرداخت شود.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: در نظر است تا از تفاوت سود و منابع حاصله دولت در بخش حمایت و یا تامین مالی واحدهای حمایتی نهضت ملی مسکن استفاده کرد که قرارداد امضا شده و به محض انجام کار، پرداخت انجام خواهد شد./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قاصدک