آمریکایی‌ها باردیگر در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند


آمریکایی‌ها باردیگر در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند

مناطق مختلف آمریکا طی شبانه روز گذشته شاهد تظاهرات همبستگی با فلسطین بوده است.

آمریکایی‌ها باردیگر در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند

به گزارش راهبرد معاصر، تظاهرات همبستگی با فلسطین در شهرهای مختلف آمریکا برگزار شد.

در همین ارتباط گزارش شده است که تظاهرات همبستگی با مردم غزه در شهر نیواورلئان (نیو اورلینز) بزرگ‌ترین شهر ایالت لوئیزیانا در آمریکا برگزار شده است.

همچنین تظاهرات همبستگی با غزه در واشنگتن برگزار شد و تظاهرات کنندگان خواستار توقف فوری جنگ و نسل‌کشی مردم غزه شدند.

دو هفته پیش نیز، هزاران نفر از مردم آمریکا با تجمع در خیابان‌های شهر نیویورک و دانشگاه «کلمبیا» اعتراض خود را نسبت به نسل‌کشی مردم فلسطین در نوار غزه اعلام کردند و خواستار توقف فوری جنگ شدند. تظاهرات‌کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین و انداختن چفیه روی دوش خود و سر دادن شعار، حمایت دولت آمریکا از رژیم اشغالگر را محکوم کردند. در این تظاهرات گروه‌های یهودی مخالف رژیم صهیونیستی نیز برای حمایت از مردم غزه مشارکت کردند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی در نتیجه حمایت‌های دولت آمریکا، به بمباران غزه و کشتار مردم بی‌گناه این باریکه ادامه می‌دهد. واشنگتن تاکنون چندبار مانع از تصویب قطع‌نامه آتش‌بس فوری در غزه در شورای امنیت سازمان ملل متحد شده و با وتوی این قطع‌نامه‌ها راه را برای ادامه کشتار فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی هموار کرده است. از سوی دیگر دولت آمریکا با تجهیز ارتش رژیم صهیونیستی با انواع تسلیحات، به افزایش توان رژیم صهیونیستی در کشتار غیرنظامیان کمک کرده و بدون شک در تمامی جنایت‌های این رژیم علیه فلسطینیان سهیم است./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه