مدارس آذربایجان غربی و ارومیه فردا سه شنبه 1 اسفند ماه 1402 تعطیل است؟


در ااستان آذربایجان غربی، بارش برف و باران اندک بوده و وضعیت جوی نسبتا پایدار است و انتظارنمی‌رود فردا مدارس این استان تعطیل شوند.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: طبق نقشه های پیش بینی و پیش یابی هوای استان تا روز چهارشنبه توام با بارش های پراکنده است.

مهدی صابری روز دوشنبه گفت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی بیانگر تضعیف فعالیت سامانه بارشی است که البته طی امروز و فردا در استان مستقر خواهد بود.

وی اضافه کرد: احتمال مه گرفتگی و کاهش دید در این مدت برای استان وجود دارد و لازم است رانندگان و افرادی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی را دارند، تجهیزات مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اغلب نقاط آذربایجان غربی شاهد بارندگی هایی بودند که تکاب با ۱۱ میلی‌متر، شاهین دژ با هشت میلی‌متر، خوی با هفت میلی‌متر، بوکان با ۶ میلی‌متر، اشنویه با پنج میلی‌متر و ارومیه با سه میلی‌متر بیشترین بارش ها را داشتند.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بارش برف در اشنویه یک سانتی‌متر و تکاب ۲ سانتی‌متر گزارش شد، ادامه داد: تغییرات محسوس دمایی برای روزهای آتی پیش بینی نمی شود.

وی ادامه داد: طی این مدت پلدشت با ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین شهر استان و تکاب با منفی سه درجه سانتی گراد سردترین شهر بود.

آذربایجان غربی در هفته جاری شاهد بارش برف و باران بود که جنوب استان بیشتر تحت تاثیر این بارش‌ها قرار داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق