وزیر رژیم صهیونیستی: خبری از توقف شهرک‌سازی نیست


وزیر رژیم صهیونیستی: خبری از توقف شهرک‌سازی نیست

اسموتریچ با تأکید بر اینکه هیچ خبری از توقف شهرک‌سازی در اراضی اشغالی فلسطین نیست، گفت که واشنگتن هم ارائه سلاح و مهمات به رژیم صهیونیستی را به توقف شهرک‌سازی مشروط نساخته است.

وزیر رژیم صهیونیستی: خبری از توقف شهرک‌سازی نیست

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بار دیگر تأکید کرد هیچ خبری از توقف شهرک‌سازی در اراضی اشغالی فلسطین نیست.

وی عنوان کرد واشنگتن هم ارائه سلاح و مهمات به رژیم صهیونیستی را به توقف شهرک‌سازی مشروط نساخته است.

روزنامه معاریو به نقل از اسموتریچ نوشت: رمضان سختی در کرانه باختری در پیش است و خبری از کارگران فلسطینی و دریافت حقوق نیست و فلسطینیان باید بدانند که بهای سنگینی را باید بپردازند.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی این اظهارات را در حالی بیان می‌کند که دادگاه بین‌المللی دادگستری امروز دوشنبه برگزاری جلسات علنی درباره پیامد‌های حقوقی ناشی از سیاست‌ها و اقدامات صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین از جمله قدس شرقی را آغاز کرده است.

این دادگاه، جلسات استماع خود را درباره عواقب قانونی اشغالگری رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین با مشارکت ۵۲ کشور و اتحادیه عرب، اتحادیه آفریقا و سازمان همکاری اسلامی برگزار می‌کند.

قرار است دادگاه، رأی مشورتی را درباره عواقب قانونی ناشی از نقض مکرر حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین که نتیجه اشغال طولانی مدت سرزمین آن‌ها و شهرک سازی در اراضی فلسطینی است، صادر کند.

سال ۲۰۲۲ مجمع عمومی سازمان ملل از این دادگاه خواست رأی مشورتی یا غیر الزام آوری را درباره اشغالگری صادر کند.

پیشتر دیوان بین المللی دادگستری حکمی را درباره شکایت آفریقای جنوبی در پرونده حمله زمینی احتمالی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه صادر کرده بود. / ایسنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر