تشدید شکنجه جسمی و روحی اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی


تشدید شکنجه جسمی و روحی اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی

در راستای شکنجه اسرای فلسطینی، ارتش صهیونیستی اسرا را در سلول‌های کوچک می‌اندازد و آنان را مجبور به گوش دادن به چیز‌هایی می‌کند که نمی‌خواهند.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی فاش کرد اسرای فلسطینی که در زندان‌های این رژیم زندانی هستند از مراحل سخت و دشوار رنج می‌برند و در سلول‌های بسیار کوچک در میان گرسنگی و سرما مانده‌اند.

به گزارش عربی پست، این کانال گفت که اسرای فلسطینی از شرایط بسیار سختی رنج می‌برند، زیرا همیشه از سرما می‌لرزند و روی زمین نشسته‌اند. سلول‌های زندان بسیار کوچک است و تخت‌ها مرتب نشده و بدون پوشش است.

زندانبانان صهیونیست روزانه در سلول‌های کوچکی که اسرای فلسطینی در آنجا هستند، آهنگ‌هایی با صدای بلند به زبان عبری از جمله آهنگ «مردم اسرائیل زنده هستند» پخش می‌کنند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که هر بار که زندانبانان این اسرا را بررسی می‌کنند، سگ‌های پلیس نیز وجود دارند که آن‌ها را همراهی می‌کنند.

طبق گزارش این شبکه تلویزیونی بیش از ۵ زندانی در یک سلول بسیار کوچک محبوس هستند و غذای ارائه شده برای آن‌ها بسیار کم است. مقامات صهیونیستی و موسسات اسرای فلسطینی در مورد آنچه از این کانال صهیونیستی پخش شده است، تاکنون اظهار نظری نکرده‌اند.

تشدید شکنجه جسمی و روحی اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی

با این وجود پیش از این باشگاه اسرای فلسطینی در گزارشی تایید کرده بود که به دلیل شرایط سخت زندان‌ها اسرای فلسطینی به بیماری‌های مختلفی از جمله بیماری‌های پوستی دچار شده‌اند. زیرا تعداد زیادی از اسرا در یک سلول قرار داده شده‌اند و شرایط بهداشتی به شدت ضعیف است. سرمای هوا نیز به شدت آنان را اذیت می‌کند زیرا به دلیل بی اخلاقی ارتش صهیونیستی که اسرای فلسطینی را نیمه برهنه می‌کند، آن‌ها وسیله‌ای برای گرم کردن خود ندارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعجب مردم در فضای مجازی از مدل گوشی بهرام رادان