عرضه مستقیم کالاهای تخفیف دار تنظیم بازاری + جزئیات


عرضه مستقیم کالاهای تخفیف دار تنظیم بازاری + جزئیات

به گزارش رکنا، احمد ابوالحسنی نایب رئیس اتاق اصناف ایران در نشست خبری درباره نمایشگاه بهاره، اظهار داشت: نمایشگاه فروش ویژه محصولات بهاره امسال در 5 نقطه پارک ارم، فرهنگسرای اشراق، خیابان...

به گزارش رکنا، احمد ابوالحسنی نایب رئیس اتاق اصناف ایران در نشست خبری درباره نمایشگاه بهاره، اظهار داشت: نمایشگاه فروش ویژه محصولات بهاره امسال در 5 نقطه پارک ارم، فرهنگسرای اشراق، خیابان حجاب، پارک گفت‌وگو و شهر آفتاب برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به بعد مسافت در نمایشگاه شهر آفتاب غرفه با قیمت ارزان‌تری در اختیار فعالان صنفی قرار داده شده است و در نتیجه کالاها با قیمت پایین‌تری به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید.

نایب رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد: پوشاک، کیف و کفش، کالای خواب، خشکبار، شیرینی و شکلات و کالاهای اساسی تنظیم بازار از جمله کالاهایی هستند که در نمایشگاه امسال عرضه می‌شوند.

ابوالحسنی تصریح کرد: در این نمایشگاه کالاهای تنظیم بازار 2 تا 3 درصد پایین‌تر از نرخ مصوب به طور مستقیم توسط وزارت جهاد کشاورزی توزیع می‌شود. همچنین کالاهای غیراساسی نیز در این نمایشگاه تا 30 درصد پایین‌تر از قیمت خود به فروش می‌رسد.

وی افزود: در نمایشگاه‌های بهاره بازرس‌های اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی بر قیمت‌گذاری بر فروش محصولات صنفی نظارت مستقیم خواهند داشت.

نایب رئیس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده با شهرداری تهران، امسال شهرداری بدون هماهنگی با اصناف اقدام به برگزاری نمایشگاه نخواهد کرد و هرگونه مجوز برگزاری نمایشگاه توسط اتاق اصناف صادر خواهد شد.

ابوالحسنی گفت: کالاهای تنظیم بازاری نمایشگاه امسال شامل شکر، گوشت قرمز، مرغ، برنج و روغن است که پایین‌تر از نرخ مصوب به فروش خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه شهر آفتاب امسال امکان خرید قسطی کالا تا سقف 20 میلیون با بهره صفر درصد برای شهروندان فراهم شده است؛ متقاضیان برای دریافت تسهیلات می‌توانند چک تضمین ارائه دهند.


عرضه مستقیم کالاهای تخفیف دار تنظیم بازاری + جزئیات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)