علیرضا زاکانی: تراموا در سال آینده به تهران می‌آید / بودجه سال 1403 تصویب شد


علیرضا زاکانی: تراموا در سال آینده به تهران می‌آید / بودجه سال 1403 تصویب شد

شهردار تهران از احداث تراموا در سال آینده با چرخ‌های لاستیکی خبر داد.

علیرضا زاکانی: تراموا در سال آینده به تهران می‌آید / بودجه سال 1403 تصویب شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در پایان نوبت عصر دویست و هفدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: امروز بودجه سال ۱۴۰۳ تصویب شد.

وی افزود: از سال ۹۹ تا امروز بودجه شهرداری تهران از ۳۰ همت به ۱۵۰ همت رسیده است و عددهزینه‌ای به ۳۶ درصد رسیده است و عمده این پول به بخش زیرساختی رسیده است.

زاکانی درباره میزان بودجه شهرداری تهران در سال آینده گفت: بودجه حدود ۱۵۱ همت شده است و نزدیک ۱۲ همت نیز مکمل است و مجوز داده شده است و ۱۶۵.۵ همت بودجه شهرداری تهران برای سال آینده شد و مجوز تهاتر و اقدامات خاص نیز داده شد.

شهردار تهران درباره خطوط جدید مترو و تراموا افزود: ناظر به خطوط جدید پیشنهاد جدیدی مطرح شد تا منوط به مستندات باشد و بنده مستندات را همراه خود داشتم تا به آقای چمران و اعضا بدهم و کلیات آن از سال ۸۷ مصوبات لازم را دارد.

وی تصریح کرد: در سال ۹۹ ناظر بر خط ۱۰ نیز پول و اعتبارات تعیین شده است و در مصوبه سال ۹۸ شورای عالی عنوان خطوط ۸.۹.۰ و ۱۱ آن است.

زاکانی درباره تراموا تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴۰۳ برای تراموا آمده است و برای آن قدرالسهمی مشخص شده است تا تراموا چرخ لاستیکی احداث شود.

شهردار تهران افزود: شورای عالی ترافیک دو خط از ترمینال شرق تا میدان آزادی و خط دوم از جنت‌آباد تا مصلی مصوب کرده است. /تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا