حمله حزب‌الله به تجمع نظامیان اسرائیلی در شومیرا و آویویم


حمله حزب‌الله به تجمع نظامیان اسرائیلی در شومیرا و آویویم

جنبش حزب‌الله لبنان امروز چهارشنبه 21 فوریه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به بمباران جنوب لبنان توسط جنگنده‌های اسرائیلی، دو محل تجمع نظامیان اشغالگر را هدف حملات خود قرار داده است.

حزب‌الله اعلام کرد که این حملات در حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه ، پشتیبانی از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن‌ها و همچنین در پاسخ به حملات اسرائیل به روستاهای جنوبی لبنان و منازل غیرنظامیان انجام شده است.در ادامه این بیانیه آمده است که ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه مجاهدین مقاومت اسلامی دو ساختمان را که سربازان دشمن اسرائیلی در شهرک آویویم و شومیرا در آن مستقر بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و مستقیما تلفات گرفتند.

رسانه‌های محلی امروز چهارشنبه 21 فوریه گزارش دادند که ارتش رژیم اشغالگر چند شهر جنوبی لبنان را مورد حمله قرار داده است؛ حمله‌ای که موجب شهادت یک زن و زخمی‌شدن 4 تن دیگر شد.

حمله حزب‌الله به تجمع نظامیان اسرائیلی در شومیرا و آویویم

منابع لبنانی اعلام کردند که حمله امروز اسرائیل محله المشاع بین دو شهر مجدال زون و المنصوری در جنوب لبنان را هدف قرار داده و موجب بمباران ساختمان‌های منطقه شده است.سازمان دفاع مدنی در جنوب لبنان اعلام کرد که یکی از زخمی‌ها، کودک و از شهرک المنصوری است که هم‌اکنون جراحات شدیدی دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس حسرت برانگیز افسانه پاکرو در 41 سالگی ! / خانم بازیگر انگار 20 سالشه !