جزئیات به گلوله بسته شدن زن ایرانی در مکزیک / نیکو44 ساله کشته شد


جزئیات به گلوله بسته شدن زن ایرانی در مکزیک /  نیکو44 ساله کشته شد

به نقل گزارش رکنا : این زن ۴۴ساله نیکو نام داشت و همسر یکی از مأموران ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر آمریکا به نام کارل پرمن بود. آنها که در لس‌آنجلس زندگی می‌‌کردند چند روز پیش برای تفریح...

به نقل گزارش رکنا : این زن ۴۴ساله نیکو نام داشت و همسر یکی از مأموران ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر آمریکا به نام کارل پرمن بود. آنها که در لس‌آنجلس زندگی می‌‌کردند چند روز پیش برای تفریح راهی یکی از شهرهای توریستی مکزیک به نام تولوم شدند.

این زوج در یک هتل لاکچری اقامت داشتند که مجهز به یک باشگاه ساحلی بود. چند روز پیش نیکو به این باشگاه ساحلی رفته بود که حادثه‌ای هولناک رخ داد. بیرون از باشگاه، یک درگیری میان قاچاقچیان مواد‌مخدر رخ داد و همین باعث شد که یکی از آنها برای فرار از دست بقیه که مسلح به سلاح گرم بودند، وارد باشگاه ساحلی شود تا در آنجا مخفی شود.

مردان مسلح اما در تعقیب این فرد وارد باشگاه شدند و شروع به تیراندازی به‌سوی او کردند. گلوله‌های شلیک شده از سلاح قاچاقچیان نه‌تنها به فرد مورد نظرشان، بلکه به زن ایرانی که در ساحل حضور داشت اصابت کرد و باعث مرگ هر دوی آنها شد. این در حالی بود که وقتی پلیس به محل حادثه رسید، در بازرسی بدنی مرد قاچاقچی که کشته شده بود تعداد زیادی بسته کوکائین و همچنین قرص‌های مخدر پیدا کرد.

هر چند در ابتدا اینطور به‌نظر می‌رسید که زن ایرانی نیز به این ماجرا مرتبط بوده، اما بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته خیلی زود نشان داد که این زن قربانی گلوله‌ سرگردانی شده بود که از سلاح قاچاقچیان شلیک شده بود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که نیکو به‌عنوان مشاور املاک مشغول به‌کار بوده و به همین دلیل به مکان‌های مجلل، ازجمله کلوپ‌های ساحلی و رستوران‌ها می‌رفته و تصاویری از این مکان‌ها برای تبلیغات در صفحه اینستاگرامش منتشر می‌کرده است. او آن روز نیز در باشگاه ساحلی در حال عکاسی بود که در این حادثه جان باخت. پلیس ۲نفر را در رابطه با این پرونده دستگیر کرده است.


جزئیات به گلوله بسته شدن زن ایرانی در مکزیک /  نیکو44 ساله کشته شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...