ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال


ایرنا: رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال در محدوده استان البرز خبر داد. سرهنگ “پیمان کرمی” روز پنجشنبه اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ۱۶ تا انتهای تونل البرز سنگین...

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال

ایرنا: رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال در محدوده استان البرز خبر داد.

سرهنگ “پیمان کرمی” روز پنجشنبه اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ۱۶ تا انتهای تونل البرز سنگین است.

وی از مسافران خواست هنگام سفر علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه با احتیاط رانندگی کنند.

کرمی گفت: با توجه برودت هوا و بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی این استان، رانندگان و مسافران با تجهیزات کامل سفر کنند.

رییس پلیس راه البرز اظهار کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است؛ مسافران قبل از سفر از وضعیت راه ها به ویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

به گزارش ایرنا، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و بقیه در استان مازندران واقع شده است.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا