عملیات طوفان الاقصی آثار عمیقی در منطقه بر جای خواهد گذاشت


عملیات طوفان الاقصی آثار عمیقی در منطقه بر جای خواهد گذاشت

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی معادلات حاکم بر منطقه را تغییر داده، گفت: این عملیات آثار عمیقی را بر توازن قوا در منطقه خاورمیانه بر جای خواهد گذاشت.

اسامه بن حمدان و علی ابو شاهین، اعضای ارشد دفتر سیاسی حماس و جهاد اسلامی در ملاقات با سید کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی به تشریح آخرین وضعیت میدانی در غزه و همینطور مسیر پیش روی مقاومت فلسطین پرداختند.

در این نشست رئیس شورای راهبردی روابط خارجی، ضمن تاکید بر مقاومت به عنوان تنها گزینه ممکن برای تحقق اهداف ملت فلسطین، از «مقاومت بی‌نظیر و تاریخی ملت فلسطین در برابر حملات وحشیانه رژیم نامشروع، اشغالگر، آپارتاید و نسل‌کش اسراییل که دل هر صاحب وجدانی را به درد می‌آورد»، تجلیل به عمل آورد و ایستادگی مردم غزه در برابر متجاوزین را برخاسته از ایمان و انگیزه آنان به مبارزه در راه تحقق حقوق قانونی فلسطین دانست.

خرازی، پیروزی مقاومت را در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قطعی خواند و گفت: راهبرد جمهوری اسلامی در حمایت از اعضای محور مقاومت، کمک به آنان در احراز قدرت و کسب توانمندی‌های لازم برای دفاع از حقوق خود، بدون وابستگی به جمهوری اسلامی است، به طوری که استقلال نیروهای مقاومت در تصمیمات سیاسی و نظامی، براساس شرایط محیطی خویش، سر توسعه و پیشرفت محور مقاومت است.

عملیات طوفان الاقصی آثار عمیقی در منطقه بر جای خواهد گذاشت

وی تاکید کرد که عملیات طوفان الاقصی معادلات حاکم بر منطقه را تغییر داده است و آثار عمیقی را بر توازن قوا در منطقه خاورمیانه بر جای خواهد گذاشت.

نمایندگان ارشد مقاومت فلسطینی نیز در این ملاقات با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، بر عزم نیروهای مقاومت و مردم فلسطین برای ادامه مبارزه و کسب پیروزی تا تحقق اهداف نظامی و سیاسی خود در سایه وحدت ملت فلسطین برای آزادسازی اراضی اشغالی تاکید کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان